God morgen fra LH2456 på vei til Munchen. Fast track gikk som en drøm. Av gammel vane gikk jeg til innenlandsloungen, den var stengt 06:30, kanskje 20 pax i hele utenlandsloungen. Flyet virker rimelig fullt basert på setekart og folk ved gaten, men hey, det er et fly og det er siste flight i økonomi på denne turen!
God tirsdag, her blir det også flytur men mistenker at @Upsaker sin nok er mye mer spennende enn tur til Hell int.
God morgen fra Gullstua, jepp det er igjen innført skille mellom Gullstua og Plus loungen på utland. Beskjeden frokost; Turen går med Swiss via ZRH til LJU.
God morgen fra solfylte Brno. Vurderer ta oss en dagstur til Wien, men usikker på om det går problemfritt på grensen Tsjekkia/Østerrike og motsatt vei. Ha en strålende tirsdag
God morgen fra stueloungen. Fint å se at rapportene ligner på gamle dager. T-13 til TRD og seifiske. Ha en fin tirsdag, og god tur til dere som er på farten.
God morgen fra Viken T-1 Grilleriet T- 25 fly Ellers vurderes det sterkt å ta BKK isteden for SIN for juleferie. Eller skal vi spekulerer i at SIN åpner slusene? Kalde føtter, booking i vasken, flere kanselleringer på vei? Ha en fin tirsdag, og god reise til @Upsaker @RoadKing og @Wiolenze , god ferie videre @Maggie
God morgen fra hjemmekontoret og Viken Skjer ikke mye her i dag. Stille på møtefronten. T-2 Roma og det må naturligvis forberedes. Krysser fingre for at Platinum kortet kommer i tide og tilgang til flere lounger åpner seg. Ha en fin tirsdag og god tur til alle som skal reise
God tirsdag fra den arktiske Hovedstaden Her skal jeg ut å fly med SJ4571 til Bodø for et lite jobboppdrag. Blir nødutgang på vei ned også klarte SAS å f*** tilbake så da blir det 16C men hey jeg får raden for meg selv hehe Ellers drømmer jeg meg bort i reiser som deres og kan meddele T-51 til Frankrike! Ellers ikke mye å melde om herfra så ha en flott dag og flott flytur til medreisende
God morgen fra bykontoret. T-2 til TRD-OSL samt en middag på Grilleriet T-3 til ferden fortsettes til YUL via LHR Gleder meg! Har søkt ESTA, for det ligger an til 3 turer til USA i 2022. Ble godkjent på et blunk. Greit å vite at jeg ikke er persona non grata i verken USA eller Canada. Ha en flott dag!
God morgen fra kontoret på jobb! Er deilig å kunne være på jobb igjen, men ikke så mye folk her, da man har brukt en EVIGHET på å pusse opp disse kontorene for å være pandemi-"tilpasset" kontor. Vurderer å satse på en tur til GDN i november, men skeptisk på dette med den korte tiden på 40 min. Er det andre som har problemer med å få opp noe som helst informasjon på min eurobonus?
God morgen ifra Clarion Arlanda Blir SK1853 til Alicante kl 11.30. Svinger en tur innom å tester Pontus in the Air etterpå, fikk ikke gjort det sist gang jeg var på Arlanda God tirsdag til alle sammen
Ok, jeg har nå prøvd Chrome, Edge, Firefox og SAS-appen, og ingen av de fungerer. Så må jo være noe feil med min profil
God morgen. Ja, kan melde om at jeg sliter med å få opp din EuroBonus informasjon. Denne uka er det som vanlig bortekontor. Men det er kursdager på dagen i tillegg. Så det blir lange dager. Men, det er vist fint vær ute. Og det ble gjort en bestilling på friends and family. Så langt
God formiddag. Det er lite å melde dessverre. Mail fra LH om at det snart er på tide med første flytur på lenge. På mandag, det gledes, selv om det er økonomi, og ikke ekstra benplass... Tar det jeg får nå. Prøver å finne noe bra på FF men ser ut som om det er lite utvalg i november ihvertfall.
Her er det jo mulighet å skaffe seg 2.000,- i gavekort fra SAS: https://www.americanexpress.com/no/betalingskort/sas-classic/?cpid=100456769
God tirsdag fra Oslo, har vært på tråden med SAS alt og kanselert juleturen vi hadde planlagt til Fillipinene. Kanskje like greit at et segment falt bort når en uansett ikke slipper inn i landet. Så nå sitter en her plutselig med to CT og en haug med poeng som brenner hull i lomma....
Noen som har troen på et BillKill faktisk kommer til å få til noe med Amex før Mars 22? Og trenger jeg egentlig et gavekort på 2k mer en 20-30k poeng fra et annet tilbud?
God formiddag fra hjemmekontoret. Har blitt litt småforkjølet så jeg velger å holde med hjemme et par dager, ihvertfall til svaret på gårsdagens test foreligger. Man vet jo aldri, det er jo nå 5 måneder siden vaksine nummer 2. Vurderer å ta en tredje dose i Budapest om 2 uker, må bare få svar fra fastlegen på om det blir godkjent i Norge og hva jeg isåfall trenger av dokumentasjon. Ellers ser høsten og vinteren sånn ut: T-10 Frankfurt/Zürich/Lichtenstein/Kitzbuhl/Salzburg/Munchen - roadtrip T-16 Budapest T-30 Hamburg T-38 Stavanger T-51 Budapest T-60 Kiel (båt) T-66 Stavanger T-73 Hamburg T-79 Tokyo Tror det får klare seg frem til nyttår.