Tirsdag og flytur i vente

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OyvindN, 19. des 2023.

1. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,675
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Lysaker!

Tidlig på kontoret i dag, da slipper man den plagsomme rushtrafikken. Normalt benytter jeg tog til og fra jobb, men med gårsdagens presang fra Bande Nor og Fy med strømstans og havarerte togsett har bilen fått lufte seg i dag. Hjem før rushtiden, hente kofferter og vesla med venninne før kursen går mot OSL og årets siste flytur OSL-CPH-GDN. Det er nesten så man kan føle at julen nærmer seg!

Ha en fortreffelig dag!

2. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,368
    Bonuspoeng:
    183
    Ut å fly i dag. Planlagt fire avganger. Kan bli færre hvis noen får viljen sin, og kan bli flere avhengig av når noen eventuelt får viljen sin, så man må hjem når er kommet frem. Interessant å legge ut på flytur og sjekke mobilen ved landing og se om man skal fortsette eller reise hjem. Får fløyet litt da.

3. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,575
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

Jentene fikk endelig startet på grisen i går:p
    Mulig den er spist opp til julaften?
    20231218_193119.jpg
    Ha en strålende tirsdag alle bonusnisser:)

Last edited: 19. des 2023
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,765
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Kaffe er inntatt. Bilen varmes opp, så jeg ikke fryser på puselankene mens jeg kjører til jobb. Først en time på treningsrommet, før en dag med masse møter og annet snacks.
    Ingen flytur i dag, må vente til freddan!

Ha en fin en!

5. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    845
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen,

Våkna til noen heftige bilder og video fra Island. To dager til neste flytur, og plutselig tenker jeg på ordet "askefast". Men det var vel et litt annet utbrudd den gangen.

6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stueloungen.

Dagens vanskelige oppgave: Julegave, mann, godt voksen, ikke alko. Må bli med byttelapp.

Ingen F&F for moro skyld bestilt, fly er blitt dyrt og hva skal vi nå med alle poengene!

Ha en fin og nøktern dag!

7. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag!

Lite fra denne kanten i det siste men mye aktivitet på jobb og diverse omstrukturering som en har satt til verks. Har hørt at det skal begynne å roe seg ned før jul o_O

Uansett; tur til LA i februar med 2 av nevøene blir realisert. Fikk snappet opp noen billetter fra @holmen tidligere i år og fått tak i noen etterslengerer i etterkant. Første longhaul og business for guttene så det skal nok bli veldig spennende :)

haifinn, OyvindN, Sonictravel and 9 others like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Gullstua på OSL og en liten frokost før det blir tur til LJU via ZRH for 2 dager jobbing.

IMG_4512.jpeg

Julefri planlagt torsdag og fredag siden det blir jobbing i romjula

haifinn, OyvindN, Berlioz and 11 others like this.
  9. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    God sen morgen fra Oslo. Fått unna litt arbeid, en møterekke og nå på telefon med SAS for å fikse litt på en booking for påskeferien, hvor jeg fikk et skrekkelig tidlig 06.05-fly og ikke det tiltenkte 18.05-flyet - betaler gladelig 300 kr i endringsgebyr for å slippe å ha flyplasskontor i 12 timer en arbeidsdag.

Ellers jobb-jobb-jobb, julekonsert og forsøk på å tømme kjøleskap på planen for dagen.

Ha en solid en!

haifinn, OyvindN, Berlioz and 8 others like this.
  10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten avd. Strilelandet .. godt det er helg
    20FADA4B-F2FF-4E3E-9761-62FC91348BFB.jpeg

haifinn, OyvindN, Berlioz and 10 others like this.
  11. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,547
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hjemmekontoret på det som blir min siste arbeidsdag i år.
    I morgen bærer det mot CPH, der fruen har lyst å se på Tivoli i juledrakt, og fredag videre til Tokyo, som nok er tilnærmet julefri. Gleder meg til tur :)

Ha en flott tirsdag!

haifinn, OyvindN, Berlioz and 9 others like this.
  12. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hovedstaden, hvor solen titter inn gjennom hjemmekontorvinduet.

Gikk nettopp på en USD 9,99-smell, som følge av sløvhet. Restartet expertflyer-abonnementet etter et par års fravær og oppdaget, som nok var kjent for de fleste her inne, at man ikke kan sette award alerts på *A-selskap lenger. Jaja, da får man finne på noe annet for forsøk på fintuning av et par CT'er på nyåret. Mulig awardfares blir aktuelt igjen, da.

Ha en tirsdag fri for frustrasjon!

haifinn, OyvindN, Berlioz and 7 others like this.
  13. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,368
    Bonuspoeng:
    183
    Og der kom beskjeden ombord på første fly at det bare er å snu. Pursher og cockpit er i gang med å booke oss om så vi kan bli med samme flyet tilbake, men sliter pt pga ustabilt nett. Chat fungerer heller ikke pga ustabilt nett. Noen som har noen triks for å booke om billett i luften når chat ikke fungerer?

Edit: Crewet gjorde virkelig et forsøk, men fikk det ikke til etter å ha kommunisert med noen på bakken. Widerøe som handler SAS i Kirkenes satt sin beste dame på saken som per telefon midt i boardingen til det forsinkede flyet klarte å få oss på flyet hjem igjen. Det er på sånne dager man blir virkelig glad i Widerøe i Nord-Norge og SAS-crew.

Spielhaug, OyvindN and Sunnfjordingen like this.
  14. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    God formiddag til hele gjengen. Allerede unnagjort 4-5 møter på formiddagen, det går i ett. Snart er det heldigvis litt ro og fri med noen røde dager.

Ønsker alle en fortsatt god innspurt!

Flymunda, haifinn, OyvindN and 5 others like this.
  15. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    God jul ?

eller litt hverdag først.

OyvindN liker dette
  16. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Porsgrunn.

Jobbe i ettermiddag + to nattskift. Så frihelg.

Får tre forskjellige "sett" med gjester i heimen - bittelille, lille og julaften.

Bookingfingeren kribler fremdeles, men poengbalansen er på bunn. Får lokke kompis i point sharing til å bruke poeng på egotur for oss to. Bros before hoes:p

Ha en isfri dag

Wiolenze, holmen, Berlioz and 3 others like this.
  17. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    Åh, nam! Jeg hadde en slik 1,4kg gris helt til 17.mai et år. Da var jeg enslig og yngre, men du verden man koste seg!
    Her er det drittvær, julestress, julejobb. Innser at TG slipper biz på min foretrukne rute ca 4.jan, slik at CT for i år ikke kan brukes. Bummer…

Maggie liker dette
  18. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    IC Loungen i Ljubljana er fremdeles det svakeste i kjeden, på delt sisteplass med Cancun;

IMG_4516.jpeg IMG_4517.jpeg

Eddie47 liker dette

Del denne siden