God formiddag fra loungen på GDN. Årets siste flyvning går i dag til WAW med LOT Polish og i god mathiasfe-stil ble billetten dit bestilt i dag. Ha en en strålende nyttårsfeiring!
God siste dag i 2019 og dette tiåret fra Sandefjord i et fylket som snart blir litt større.. Idag blir det rolig dag. Ikveld blir det å feire det nye året med noen venner Så dere får ha en flott tirsdag og en god nyttårsfeiring ikveld
God nyttårsaften fra Nidaros! Været kunne vært bedre, men det var definitivt verre i går... Kvelden vil tilbringes hos et vennepar, og der er det nok «kidza» som bestemmer hvordan feiringen vil bli... Fyrverkeriet får naboene stå for, der gidder ikke jeg bidra... Kan jo fly for pengene i stedet... Ha en strålende feiring av overgangen til 2020 Godt nytt år folkens, og god flyging i det neste 10-året
Høh, Solskinn!? Dette været er hva jeg og studiekameraten kalte «AVVENTENDE» (Vi bodde i Damsgårdsgt) når vi kreket oss over Puddefjordsbroen
God sjuande dag jul! Her i Aust-Finnmark vart eg nyss råka av ei real snøskur som reduserte sikten kraftig. Pandionkatten tok til vett og gjekk inn på badet for å sjå til at varmekablane fungerte. Siste dag i dette året og tiåret. Og sanneleg går vi inn i det året då dei som vart fødd i år 2000 fyller 20 år. Skremmande kor gamal ein slik tanke får meg til å føle meg... Med ynske om ein fin-fin siste dag i år 2019
Siste dag i 2019, og oppsummering må vel til. Men den får vente til en annen gang. Tre viktige oppgaver gjort i dag. - booket time på Sats i morgen, bør starte nytt år på samme måte det gamle slutter. - booket ego-tur til Bergen i februa, siste rest av Norwegian Cashpoints som ble brukt. Spanderte også på meg 20,- for bekreftelse på SMS - lagt en mulig plan for å bruke en gjenstående CT Ha en fin dag!
Når kroppen tror klokka er 02:43, den lokale tiden er 21:43 og du vet at der du våkner i «morgen» er det nå 14:43... Da er det litt tøft, men ikke værre enn at ilandsproblemer lar seg skylle ned. SQ har forøvrig annonsert en markering ved midnatt.
God dag fra Ekofisk feltet. Andre uken på nattskift er igang og eneste feiring her blir en liten nyttårsquiz med Bertil's peppermenn og alkoholfri clausthaler. Det nærmer seg avreise mot Tokyo, Taipei og Cebu. Ganske nøyaktig 8 dager. Godt nyttår til dere alle
Hilser fra hovedstaden! Har akkurat kommet i hus etter en laaaang spasertur gjennom en nyttårsklar by badet i solskinn. Appetitten er dermed skjerpet før årets siste festmåltid. Har (igjen) vært heldig med arbeidsdelingen: mitt hovedansvar er å sørge for tilstrekkelig, og passe kjølt, champagne. Et ansvar jeg tar på største alvor... Da gjenstår bare å si: Takk for det gamle, og ha en flott inngang til det nye!
Champagne på kjøl, østers på is, hummersuppe kokt, mer champagne lagt på kjøl, hovedrett tilnærmet klar, chablis på kjøl, oster lagt klare, en chateau mosse 1931 klar for ostene, og selvsagt litt dessert, før årtiet rundes av med litt mer bobler. Klar for å gå ut av 2019 på skikkelig vis! Super nyttårsfeiring og godt reiseår 2020 ønskes alle!
God nyttårsaften fra Lamai, Koh Samui! Her er nyttårsfeiringa i full gang allerede Årets siste (og første for min del) flytur med Bangkok Airways ble gjennomført i dag og jeg må si der er utrolig hva flyselskap greier å diske opp med på en 45 minutters flytur innenriks i økonomiklasse i mer velutviklede deler av verden... Kjære alle venner i dette fantastiske fellesskapet, takk for det gamle og til lykke med det nye <3
God nyttårsaften! Her sitter en klar for å gjøre 2020 bestillinger på amex'en. Noen som vet om belastninger gjort 00:01 i natt går på 2020 og nyårets CT opptjening? God kveld folkens!
God kveld fra hovedstaden. Fyrverkeriet er godt i gang utenfor, så tyder på at det er nyttårsaften. Takk for 2019 folkens, riktig godt nytt år