Her er har barneTV stått på siden kl 06 .. Alt som normalt og foreldrene er ute og flyr og bruker CT .. T-7 til BER
Goooood påske morgen. 1,5 halv dag før en kan endelig sove ut… Urettferdig at barna har påskeferie fra fredag. De går litt på semi automatikk, der de spiser og drikker, står opp og sover som de selv vil… 8 og 10 år, er nok ikke det samme som da jeg var 10 år… PlayStation, mobil, iPad, venner på besøk, popcorn og smågodt overalt…Ingen som vil ut og leke lenger… Utenom ut. som vil ut og leke i luften. T- 22 LHR en par asjetter med mat og en noe større mengde med sprudlende for å rense ganen Ha en super tirsdag… Til de i lufta som på bakken
God morgen fra hjemmekontoret, en siste innsats før det blir påskeferie i Tsjekkia. Sitte langt bak i rødnesen uten mat&drikke, godt vi bonusnisser har tilgang til loungen for oppfylling før avgang, så vi slipper trykke Ha en fin tirsdag alle IF-ere
God morgen fra hjemmekontoret. Brukte litt av gårdagen til å sette opp varsel på flypriser på ruta TRD-EZE i både eco plus og business. Turen skal først finne sted i starten av 2025, men har lyst å få et lite oversikt over hvordan prisene beveger seg i løpet av året. 33000kr per person i business virker å være gjengs pris. Men så er det de partner deals som Lufthansa og Swiss har i ny og ne, der jeg har sett priser under 40k for to personer (eller 55k i first!). Ellers er det mulig å bruke poeng og fly via ADD, det er den eneste bookbare rutingen jeg har funnet hittil (har selvfølgelig lekt med med forskjellige avreiseflyplasser og datoer). Jaja, lenge til, men en bonusnisse må være forberedt! Ha en flott tirsdag
Hilser også fra et hjemmekontor, som bader i påskesol! Litt tungt å være tilbake som lønnsslave, etter en uke i sus&dus i Bangkok (med noen flotte flyvninger før og etter), men siden det er påskeferie allerede om 7 timer holder man nok ut. Regner vel ikke med et stort kjør fra hverken sjefer, kollegaer eller kunder i dag heller. Rekker kanskje en titt eller tre på expertflyer/awardfares, pt. er alle reiseplaner bak meg og slikt hører jo ikke hjemme noensteds! God tirsdag til folk & røvere!
God morgen fra Lysaker! Dagen startet som taxisjåfør til OSL, fruen og datteren har inntatt frokost i Gullstua og er i ferd med å lande i CPH. Jeg må ta noen siste oppgaver på jobb før jeg følger etter i morgen tidlig. Ha en fortsatt fin dag i strålende sol!
God morgen fra godstolen! Solen skinner, og så fort den runder hjørnet på åsen bak meg, så starter snøsmeltingen igjen. Brukte gårsdagen på å lage liten liste over ting som kan/bør/må gjøres i løpet av påsken. Fikk krysset av øverste punkt på listen: Lage liste. Så i dag har jeg tenkt til å krysse av et punkt eller to til. Må ikke gå for hardt ut! Kos dere i solen!
God formiddag fra innenrikskantina på OSL. Turen går nordover til Tromsø i dag. Blir godt med full vinter igjen... eller?
God ettermiddag fra en kinosal i Taipei. Mangaen «Slam Dunk» fra tidlig 90-tallet som har vekket en hel nasjons (Japan) interesse for basketball er nå endelig filmatisert. Ikke minst er minner fra ungdomstiden vekket…
God føremiddag frå Sunnfjord. Sola skin og eg må hugse å bestille kake til femårsdagen. Stakkars guten som ikkje får fly til USA i staden for... Jaja. USA-turen i slutten av mai ser ut til å bli ei skikkelig melkerute heimover. Kortaste p.t. er IAD-CPH-OSL-TRD-BGO...
God tirsdag. Skulle vært hygge og god stemning, men det bare eksploderte på jobb, så jaja, so much for det liksom.... Ønsker dere andre en bedre inngang til høytiden.
Står jo directed by Ben Affleck... Sier vel alt... Han som Batman https://faroutmagazine.co.uk/ben-affleck-is-worst-batman/
Den ene veien var TRD-OSL-LIS-REC ca 14 timer + overnatting i Lisboa Andre veien var EZE-GRU-YYZ ca 12 timer + Toronto ca 10 timer - YYZ-CPH-BGO ca 10 timer = 32 timer