Det ble godt vær på St.Hans feiringen i går, men de hadde ikke bål .. driver de ikke med bål på austlandet ??? De hadde i fjor.. I dag ser det ut til å bli fint vær i følge de lokale, det får tiden vise ..
God morgon frå Bryggen i Bergen. Klokka er kvart over åtte og eg er ferdigtrent, dusja og i full gang med å sluke frukosten før eg skal traske ut i C. Sunds Gate og gjere teneste endå ein dag. Det vart smått med diplomatiske kveldsoppgåver i går kveld, so eg får heller vitje det svenske konsulatet i Åsane seinare. Kjøken må ein ha!
God morgen fra Sølvbyen. Selvfølgelig er det fint vær. Det må vi bruke til noe. Noe annet vi også ønsker å bruke er M&M e-vouchers. Noen med erfaring at oppgradering lykkes? Vi tenker til Grancas hovedkonkurrent Tenerife. Ha en fin tirsdag!
God morgen fra kontoret i nordvest hvor i følge værmeldingene det skal bli noenlunde være de 2 neste dagene. T-3 til kjapp helgetur. Da jeg for 1 mnd siden fikk vite at jeg hadde denne helgen for meg selv så begynte jeg å lete etter en liten "kosetur". Fant billett til 449,- med rødnesene på direkteruten fra AES til GTW så blir å teste den. Videre en billig billett med Austrian fra LHR til CPH (via VIE) og der fikk jeg brukt min siste upgrade voucher fra LH. Så ble det SAS hjem igjen med direkteflyet til AES fra CPH. Grei syssel i helgen det. Alternativet er å bli hjemme å male rekkverk som jeg ikke har noe lyst til.
God morgen fra hjemmekontoret i Oslo. Startet litt grått på morgenkvisten, ja, men plutselig sprakk skylaget opp, så pc-skjermene ble badet i sol. Satt her og myste noen minutter før man skjønte at det var bedre å vri litt på arbeidsposisjonen. Er ofte enklere å tilpasse seg verden, enn å forvente det motsatte. Lenge til lunch, men heldigvis er sjokladelageret kun 6 meter unna, så sulten stagges. Enn så lenge. Nyt dagen!
God morgen fra hjemmekontoret i Oslo her også! Når man har barn som nesten utelukkende har reist long haul i business er det viktig å bevare perspektivet og bakkekontakten så man vet å sette pris på det, både for barnas og egen del. Det ble i dag derfor booket en charter(!)-tur til dette landet som heter Syden med avreise på mandag. Hvis ikke den flyturen lærer oss å sette pris på det vi har, så er det ingenting som gjør det. Hotellet ser heldigvis helt ok ut - OBC på Kypros - så får barna dosen sin med Lollo og Bernie også, satser på den dosen varer noen år.
God formiddag fra bagasjebelte 5 på BGO! Landet ti minutter før tiden på riktig side av fjellene, men jeg gjetter på at det betyr at jeg bare må vente ti minutter mer på bagasje. Så flyet til Macron idet vi tok av fra OSL. Så fint ut, men han får sikkert ikke vingummi og Aqua d'Or på 1A ombord hos seg, så jeg tror vi har det bedre hos SAS
God morgen fra Marriott ved flyplassen i Riyadh. OK hotell som ble booket i siste liten i går kveld. Hjem igjen i natt med British Airways. Nå skal jeg prøve å få inn en økt i gymmen og så blir det noen timer ved bassenget. Ha en finfin dag!
God formiddag fra kontoret. Ingen strålende sol, men det er god temperatur, og vi har akkurat fått i oss lunsj ute i det fri. Dataproblemer på gang, så ingen får egentlig gjort noe som helst. Derfor ble det ekstra lang lunsj i dag. Ikke lenge igjen til helg, for den begynner på torsdag. Da drar vi til Sveits en tur. Ha en fin en!