God morgen! Straks avgårde til trening, før en lang dag med møter. Men, i andre enden venter en kveld med nevøen, og det er stas! Solen skinner, men spesielt varmt er det ikke. Det er det derimot i Chicago. 30 grader meldes det om mot helgen. Ha en finfin dag, folkens!
God morgen fra hjemmekontoret. Passer bra når fruen skal på ONS og forhåpentligvis svi amex kortet litt T-30 Høstferien og Kreta T-100 Tokyo, den henger i en meget tynn tråd Ha en strålende dag alle bonusnisser
God morgen, alle sammen! Trening gjennomført og klart for frokost og dagens gjøremål, før det blir hjemreise. OSL-TRD TRD-BNN Ha en finfin dag
God formiddag fra Porsgrunn. Var hos politiet i går og meldte fra om et forsvunnet bilskilt. Fikk melding nå på morran at det er funnet i en rundkjøring. Trodde noen hadde knabbet det, men da tok jeg feil. Jobbe overtid i ettermiddag + to netter etter det. Blir en tur på Bohus før jobb. Sønnen skal flytte hjemmefra , og trenger en ny dobbeltseng. Far stiller villig opp, og legger ut med Amex. Ha en møblert dag.
God morgen fra hjemmekontoret. Blir rolig uke mtp reise, dvs planlagt hjemmekontor hele uka siden jeg ikke «orket» reise til LJU i dag og heller prøver på en Teams selv om jeg egentlig vet utfallet. Store muligheter for tilbakereise til US&A neste uke, så gjør ikke noe å logge litt hjemmetid i finværet. Lykke til med Extra’en i kveld folkens
Morn fra bussen. Starter med Gløshaugen i dag og avslutter på Øx. NTNU stiller med både kaffe, lunsj og en gjeng med studenter som skal lage en prototype for meg så ja, da stiller jeg opp Reiseplaner er begrenset, foreløpig. En tur til Oslo slutten av september, Nederland i oktober (heia bokbier i Zutphen) og har bestilt Oslo-London med Norse slutten av oktober men har ikke rukket å lage en komplett rute enda. Ha en strålende dag dere!
God morgen fra Holme ! Mykje fukt i luften fører til relativt tjukk tåke, men solen rensker snart opp Vente nokre timer til så kan en fortsette maling av listverk Ha en regnfri tirsdag
God morgen fra Aust-Finnmark! Atter en dag med sol, skyer, vind og gleder. Gårsdagens tur til Hamningberg gikk i vind og blåst. Dere som bare tenker på å ta turen hit: Gjør alvor av det! Ha en frisk og fin dag, alle IFere.
God tirsdag fra Norge igjen etter 2 uker på farten hvorav ca halvparten var i Finland. Gjestfriheten og imøtekommenheten er veldig bra i vårt naboland. Det ble 450 mil på veien og enda ikke lei. Synes bare bilen (Jaguar Ipace) leverer bedre og bedre. Business class hver dag (Kunne stått til First, interiørmessig og comfortmessig, men da måtte man hatt servering). Nå er det jobbing og annet spennende som skjer. Nokså normal uke. Får litt lyst til å reise med fly igjen når jeg ser hvor det reises her. Merkelig nok savner jeg solkysten litt nå. Og da er det ikke den på vestlandet jeg tenkte på men en litt lengre sør Ha en nydelig prydelig dag alle sammen!
God formiddag fra Jessheim Ekstremt stille og rolig for tiden, men til helgen skal man i alle fall få et par hotellnetter da jeg må opp til Trønderhovedstaden å flytte sønnen fra en hybel til en annen. Studenetene nå til dags er for bortskjemte . Dessverre blir det ingen flytur ut av det, da man trenger bilen til diverse innkjøp på IKEA. Og så viste det seg at det nesten var umulig å få hotellrom i Trondheim i helga, så det foregår tydeligvis ett eller annet... Klarte til slutt å få to netter i melkekartongen på Heimdal (Quality Hotel Panorama), til en ublu pris. Fant rommene av en eller annen grunn bare når jeg søkte en og en natt... Jaja, gjør vel samme nytten Ha en strålende dag!
God ettermiddag fra Bangkok. Her har en akkurat slått seg ned ved bassenget, som jeg har helt for meg selv. Har vert på siteseeing i egen regi i dag. Startet med en liten tur ut til Suvarnabhumi før retur til byen og Khaosan Road hvor en enkel lunsj ble inntatt. Deretter ble det båt hjem for skarve 15bath Nå en strekk her før en stryker på dør igjen om et par timer. Ha en glitters tirsdag
God vet ikke hvilken dag det er fra flytoget. Pendlet til Stavanger de siste dagene, men nå er jeg nesten hjemme igjen. Vært mye ONS de siste dagene.. Det er Festningen, en festival, i helgen. Også kommer det ca 1000 kjøpmenn fra hele landet i tillegg.