Ooh yes. Bolaget til CPH og så Iron Maiden i Royal Arena i kveld. Dette må bli bra. En god tirsdag ønskes alle
God tirsdag fra hovedstaden! I dag er det ganske så kaldt, under 10 grader. Har på langbukse! Det har tikket inn noen poeng fra LIS-turen i forrige uke, så jeg har bikket den magiske 90k-grensen, og er dermed EBD en stund til. Jeg har ikke fått poeng for alle flightene ennå, mangler første og siste faktisk. Venter noen dager til før det blir mer masing fra min side. Jeg har alltid en klagesak gående hos Expedia, virker det som, og denne gangen gikk det ganske bra. Lang historie kort: Vi fikk bare 1 av 4 bestilte rom da vi kom til hotellet i Lisboa, og brukte masse tid på å ordne opp i dette. Enden på visa var at Expedia tilbød oss kr 1500,- per rom, noe vi sa ja takk til. Eneste problemet var at dette ble gitt til meg som kuponger, og vi var 8 på tur som skulle dele på erstatningen. Til slutt fikk jeg utbetalt alt sammen, og alle er nå strålende fornøyd. Damen hos Expedia bedyret at dette var et unntak, de betaler aldri ut disse kupongene i cash. (Hun har selv fikset utbetaling av en sånn kupong til meg en gang tidligere..) God tirsdag, folkens!
Trønderske fjordstrøk stiller i dag med seks kjølige plussgrader (føler nesten at jeg måtte spesifisere plussgrader), et og annet vindgufs ispedd ei og anna regnskur. Hvor ble sommeren av? Vel, fisken biter bedre og en kan slappe av i godstolen med god samvittighet. Hyttelivet er med andre ord til å holde ut. Og om to døgn går turen til det britiske for å inspisere QEIIs forvaltning av én av Norgesveldets utposter. Det gledes!
God formiddag fra Trondheim *hutre* *brrrr*....... Det er kjølig her for tida. Varmer med litt bookinger av div. høstreiser.... Ha en flotters dag
God morgen fra et kaldt Madrid. Første tur på lenge hvor jeg ikke har vært innom en lounge. Noe føles feil. Halvannen time til D8 frakter meg hjem til Danmark og høyere temperatur. Ha en fortsatt fin dag!
God kveld fra hovedstaden. En frisk morgen i dag så var glad jeg slang på meg en jakke før jeg ruslet på jobb i morges... nå i ettermiddag så er det igjen shortsvær selv om det er betraktelig kaldere i luften enn det har vært den siste tiden. I morgen er siste arbeidsdag denne uken, så det er snart langhelg og tid for en flytur. Det blir bra
God kveld fra Budapest. Reiste ned i dag tidlig, eldste frøken bestemte seg for å bli med så henne kunne shoppe litt mens jeg jobbet. Nå er vi tilbake på flyplassen, henne tar kveldsflyet hjem. Dagstur til Budapest for å shoppe for hennes del altså, hvor kan hun ha denne «galskapen» fra?
God aften fra Stavanger. Sitter og planlegger høsten her, datoene for diverse turer er klare, nå venter jeg bare på gode tilbud igjen. La meg tippe: Det er ikke fra mamma. Hvor lenge blir du der nede nå? Jeg kommer tuslende ned på torsdag kveld.
God kveld fra hovedstaden! På vei hjemover fra Judas Priest og Megadeth i Spektrum. Det var gøy. Disse gamlingene kan rocke!