God morgen, fra riksstaden. Det er grått og antagelig snart ikke snø igjen, on the positive side, det bør bli strømproduksjon? Ha en god en!
God morgen fra AC841. Litt forsinket avgang på grunn av deicing. Men det gir mer tid til arbeid og standup før jeg må logge av.
Tirsdag er en «nestensoldag» på solkysten! Har brukt dagen til å planlegge Panamturen om 3 uker. Bestilt tre ulike privatguidete turer og da er dagene komplett tenker jeg. I tillegg er det bestilt en dag på kanalen .. Godt det er helg
God tirsdag fra teamsland i Osloområdet. Lenge til neste reise, så nøyer meg med litt planlegging mellom slagene. Har fått booket en tur til Milano for familien til sommeren, så spørsmålet til dere bereiste der ute - hvilke spisesteder bør vi oppsøke, tenker ikke på fancy/ hvit duk/ tasting meny, men god autentisk italiensk mat?
Hei fra Bangkok! Skyclub åpnet for 12 minutter siden, så det blir en tur opp i 38. etg for noen forfriskende, gratis, cocktails. Etter det ligger det an til en liten(?) bartur med @rookietrader I morgen blir det comboturen med sykkel og båt, i regi av Co. Satser på alt dette blir meget innafor Kjøpte ferskpresset sukkerrørjuice fra en gateselger. Konkluderer med at det smaker merkelig, og klarer ikke helt å bestemme om jeg liker det eller ikke. Men nå er det i det minste testet. Ha en flott dag dere!
God tidlig morgen fra sofaen på Koh Chang. Repeat after me : you are old : do not go clubbing!!!! Nyt dagen folkens
God formiddag fra Viken. Her går det i Teams-møter, telefoner og eposter. Og annet forefallende innimellom (samtidig). Annet forefallende er blant annet å prøve å bestemme meg for hotell i Bangkok. Jammen ikke lett! Ser på sykkeltur også, hadde en veldig fin en forrige gang jeg var der, og ble påminnet dette av @Flyingdutchman Ha en herlig tirsdag!
Jeg trives på the continent hotell, på sky room som inkluderer fri bar mellom 17-19, samt en enkel (varm) rett. Ca 1500kr natta. Joda, rommene er litt slitt og servicen er kanskje ikke 100% men jeg synes det bra for det man betaler
God ettermiddag fra kontoret i Sandefjord! Etter noen dager med streptokokker og påfølgende antibiotikakur er formen nesten 100% og dermed tilbake ved kontorpulten. Utskrift av ESTA og Korona-sertifikater er utført så nå er vi klare til USA på fredag =) Ha en flott tirsdag, ESTA-utskrifter eller ei. T-3 Chicago
God ettermiddag fra LHR. Dagen startet i Perth og etter nærmere 20 timer i Qatar’s A380 business class må jeg si at de fortsatt leverer varene. Veldig bra mat, plettfri service, og et ok+ sete (i forhold til qsuite). Og så er det jo alltid stas med bemannet bar på fly, selv om den ikke blir brukt så mye. De liker tydeligvis også å kreditere poeng for flyturen før avgang, her har SAS noe å lære
Jeg oppdaget også i går at American kreditert til BA var på konto ihvertfall når jeg hadde landet, så virker å være en OW greie.
God tirsdag ettermiddag fra T3 på LHR, mens vi venter på at BA 770 skal ta oss til Oslo senere i kveld.
Du får ta med deg litt durian også Det er det normalt ikke så vanskelig å bestemme om man liker eller ikke.
God tirsdags kveld! Ambisjoner om en morgen-post her i morgen! Nå er det billett-surfering på gang. Asia og Thailand next stop! Heeele forumet drar til Asia nå ser jeg!