God morgen! Nærmer seg både påskeferie og guttetur nå, begge turer innen en mnd. På tide lufte seg litt på ny Minner alle om trippel bonus booking på Nordicchoice, kun i dag for opphold mellom 31.mars og frem 1.mai. Ha en strålende tirsdag alle bonusnisser
God morgen fra hjemmekontoret. En dag til, så blir det utreise i morgen ettermiddag. OSL-FRA, overnatting på Hilton og videre til LJU neste morgen. Orker rett og slett ikke fakirflighten fra OSL om det kan unngåes. Safe flights til alle på reisefot
God morgon frå Florø. Overskya og grått, men tørr asfalt. Aaaaaalt for lenge til neste flytur, som blir med Widerøe til Barteby International og konfirmasjonsfeiring. Er det lov å håpe på at det vert servert karsk?
Morn fra godstolen. Starter dagen med et møte kl10, og har ikke tenkt meg på jobb før det. Slow start, kjekt i ny og ne. ingen planlagte reiser før mai… det er lenge til det! Ha en flott tirsdag!
God morgon frå Aust-Finnmark! Her er det kome på plass reiseplanar for mai, den skjønne og milde...! Flybillettar og alskens er på plass. No gjeld det berre å finna ut kva ein skal gjera på destinasjonane som er vald ut. Det er eit evig mas og slit, dette reiselivet! Men nokon på ta på seg den byrden, òg! Ha ein fin og bonusrik dag, gode medforumistar
God tirsdag fra FBU, her er det ingen fly å skimte, kun et digert dyrt hull i bakken hvor noen påstår det skal komme en T-bane om noen år. Dessverre ingen reiser i nær fremtid, så får vel dagdrømme litt og bruke tid på å søke litt hit og dit i steden for å legge konkrete planer.
God morgen fra Sølvbyen. Avlevert eks-forloveden på et sted de visstnok kan opparbeide svettetokter, så nå ble det tid til IF og kaffe. Pasientreiser HF trodde de fikk siste ord i vedtaksdisputten om min tur til Haugesund for å få nytt syn på livet. Men mitt høflige innspill om å uttrykke seg tydeligere allerede fra starten trenger de ikke oversende til Statsforvalteren. Det har jeg allerede gjort! Med ønske om en fredfull dag for IFere og alle andre!
God formiddag fra Porsgrunn. Grått vær- skal låne en løftebukk på hobbyklubben på jobb, og ta oljeskift og filterbytte på den "nye" arbeidsbilen jeg kjøpte rett før jul. Ser dessverre at rusten titter frem nederst på dørene også, så får ta affære der også. Alle biler ruster, men Opel har Rekorden Ha en rustfri dag
God formiddag fra kundebesøk på Lysaker. Veldig hyggelig! Det blir tre dager her med gode restaurantbesøk etter hver arbeidsdag. Booket bord på Lofoten Fiskerestaurant allerede. Godt! Ellers ikke noe spennende å melde.. Ha en fin tirsdag, Oslo-besøk eller ei! T-94 Tokyo
God tirsdag fra hjemmekontoret. SAS er i dag ute og reklamerer med gode tur/retur priser til både Tokyo og Shanghai. Problemet er jo bare at de prisene ikke eksisterer. Fikk nesten kaffen i halsen siden jeg booket tur til Shanghai i går for ca det dobbelte, men kunne "trøste" meg med at disse prisene foreløpig virker å være basert på fantasi.
God ettermiddag fra bortekontoret. Travel dag med trening, møter og kurs, før barnevakt etter jobb. Det siste er bare stas! Kun to dager til neste flytur, det kan man like! Have it so good so long!
God tirsdag fra Istanbul. Er på en liten bonustur med TK. Synes de leverer godt, i det minste foran gardinen. Det er en A320Neo for tiden, OSL-IST.
God tirsdag fra hovedstaden. Grått og vått i ettermiddag, men heldigvis var dagens befaring utendørs gjennomført før regnet kom, så da kan man ikke klage altfor mye og bør vel være fornøyd med timingen! Kun 46 timer til neste flytur så merker reisefeberen begynner å ankomme nå, tross alt 5 uker siden sist man var i luften, så det føles godt å vite at snart skal på tur igjen Nyt kvelden folkens
God kveld fra airCanada loungen på LHR. SQ hadde ikke kapasitet. fin tur hit med Asiana og SAS rullet forbi i det vi kom hit. hjemme i kveld. T-20 ca til neste F tur. Lenge det……
God kveld fra Oslo. Kroppen har vært helt kokko siden returen fra Nosy Be for en drøy uke siden - dårlig mage, tørr hud etc. Når jeg blir pensjonist er det ~Ekvator som gjelder. Ekstra artig at skattemeldingen informerer om en restskatt som lett kunne flydd meg hvor som helst i verden i C Jaja, 56 dager til neste flight i C til Chicago.