Tirsdagen er her!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 02. jan 2018.

1. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en halvtom T-bane på vei til Oslo sentrum! Tydelig at mange strekker nyttårshelgen litt ekstra, og det forstår jeg godt...

Ha en flott dag, uansett om den avvikles på jobb, hjemme eller på tur!

holmen liker dette
  2. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    på jobb.....blæh !

Ha en bedre dag:rolleyes:

ArthurDent and holmen like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,760
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Her er det fortsatt ferie for flesteparten, virker det som. Vi har stille og rolig start på en kort arbeidsuke, jeg tror det blir mye kaffe og prat i dag.

Skulle ønske jeg hadde tatt fri i dag også, det var hardt å stå opp. (Men det hadde vel vært like hardt i morgen..)

Snart helg!

ArthurDent liker dette
  4. Fridtjof

Fridtjof Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    414
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Tøyen. Første arbeidsdag etter fin juleferie er tung. Nyttårsforsettet med å være tidlig på jobb funket til terningkast fire. Har vært alene på kontoret i snart to timer.

Lykke til alle sammen!

ArthurDent liker dette
  5. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra BGO. Fått booket noen turer til Sveits i jobbsammenheng så en ellers tom bookingkalender begynner å ta form nå. ZRH-LUG som et absolutt høydepunkt

Ellers så regner det ikke, så da har vi vel ikke så mye annet å snakke om enn fly..

ArthurDent and Eddie47 like this.
  6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,507
    Bonuspoeng:
    293
    Det rare er at hverken yr.no eller storm.no melder nedbør den neste uken, bortsett fra noen dråper i løpet av ettermiddagen i dag.
    Min neste flytur er den 13.januar, BGO-OSL-ARN-LHR-OSL og OSL-BGO den 14.januar.
    Det blir et hardt døgn.

ArthurDent liker dette
  7. staledude

staledude EBG, GHA Black, HH D, NCC G, AvisPC ...

Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Kald start på det nye arbeidsåret i nord. Bilen som hadde stått i ro siden før jul måtte ha starthjelp :( Jaja, skulle uansett på verksted i dag, og regner med det da blir en bra start på det nye opptjeningsåret på AmexPlatinum ;)

Og ellers ble både vinterferie, sommerferie og høstferie booket med poeng og FlyPremium før nyttår, så nå er jeg klar for nye Joker-50%-Trumf-kampanjer :cool:

Fortsatt godt nytt år!

8. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,833
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag frå Sogn.

Her vert det ei kort arbeidsveke. I morgon går turen til Polen før eg og eit par polakkar flyg vidare til Tel Aviv for ei langhelg.
    Elles er det nytt oppteningsår på amex'en, so eg har fått bestilt ein liten bunke med jobbrelaterte flybillettar for dei neste månadane.

Ha ein strålande dag!

9. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Siden fredag bittelillejuleaften til og med fredag bittelillenyttårsaften har vi hatt litt av en forandring iallfall:

22. desember:
    upload_2018-1-2_11-17-51.png

24. desember
    upload_2018-1-2_11-18-33.png

26. desember
    upload_2018-1-2_11-19-14.png

28. desember
    upload_2018-1-2_11-19-43.png

29. desember
    upload_2018-1-2_11-20-12.png

Og sånn går nå dagene. Par og 80 dager uten regn i 2017. La oss se om vi kan nærme oss 3-sifret i 2018!

Er det rart man drikker/reiser til varmere strøk?

10. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Anbefaler i utgangspunktet reise til varmere strøk. På den andre side; hva er det man gjør når man er kommet til varmere strøk. ....... Forøvrig en flott dokumentasjon av lokale føreforhold!

Egen aktivitet i dag har vært å få tak i bonusbilletter til VDS/KKN for "noen" familiemedlemmer, i den mest sannsynlig snøfrie årstid. Suksess, heldigvis.

Ha en vær -, føre - og humørtilpasset dag, alle!

OttoL, Eddie47 and Kristian like this.

Del denne siden