Tirsdagen er i gang

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henrik, 22. mars 2016.

  1. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,130
    Likes mottatt:
    7,746
    Bonuspoeng:
    183
    Vant konkurransen i dag og var førstemann på kontoret!!!!

    Prøver å fortelle meg selv at noen må holde landet i gang, men det øker dessverre ikke motivasjonen for en stor Excel-økt i dag spesielt mye. Satser på å være tilbake til min regularly scheduled programming i morgen, hvor jeg faktisk skaper bittelitt verdi. Liker ihvertfall å innbille meg det.

    Ha en produktiv tirsdag!
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen
    Trondheim calling ,og kan rapportere om følgende( Værnes ) :
    ENVA 220650Z 24009KT 9999 -SHRA BKN012 03/02
    Q1003 TEMPO 4000 SHRA BKN008 RML WIND 670FT 26012KT

    Ikke akkurat topp påskevær, men ser bedre ut i dagene som kommer. Ha en flott tirsdag :):)
     
  3. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra BA-loungen i AMS!

    Jeg er glad jeg ikke er i BRU, for å si det sånn. :(:mad: Tragisk. Jeg hadde tenkt å klage på det dårlige frokosttilbudet, men det er upassende. Sete 62K venter på meg på LHR. Og American har velsignet meg med 60 min connection. Wish med luck! o_O
     
    Last edited: 22. mars 2016
    Baldrick liker dette
  4. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,212
    Likes mottatt:
    4,283
    Bonuspoeng:
    113
    Følger også BRU angrepet. Blir veldig nært når man kjenner denne flyplassen så godt.
    Grusom greie som er på vei innover oss nå :(
     
    Baldrick liker dette
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen! Og synes som @Herlov at det er tragisk det som skjer i Brussel. Får håpe at det ikke er noen InsideFlyers berørt av dette. Det får vel også store ringvirkninger til både flyplassikkerhet og flyvninger fremover, tenker jeg.
    Her hjemme er det kun ett møte som står på tapetet før snuten settes mot Ullevål og Blodbanken for å donere en god del blodplater til de trengende kreftpasienter. Blodplater er ferskvare og holder kun 8-10 dager. Med mange på påskeferie blir det en dipp i leveransene om de nevnte dager, så da er det godt å bidra. Oppfordrer alle som ikke allerede gir blod til å sjekke om de kan. Det er for lite blod tilgjengelig, dessverre.
    Ha uansett en strålende dag!
     
  6. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,231
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Tragisk med BRU ja! Akkurat kommet inn døra i gullstua på OSL. Skal på en liten påsketur til Dublin.

    Ønsker dere (etter forholdene) en så bra som mulig tirsdag!
     
    Baldrick liker dette
  7. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    God formiddag fra kontoret. Tragisk med BRU og omegn!!
    Stille og godt her før påske, så i går fikk jeg booket hotell i NY i midten av april, og i dag går det i flybilletter til diverse utflukter utover høsten som den obligatoriske gutteturen til Gran Canaria og div andre småturer.
    Ser jeg kommer til å slite med å få Diamond i neste periode som starter 1/10, så er absolutt under vurdering med en tur eller to til HKG eller no....

    Nyt dagen folkens!!
     
  8. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Triste saker på nyhetene i dag ja :(
    Her på Sørlandet ser det ut som det blir en fin dag værmessig.
    Så jeg stikker bort til katta som jeg passer i påska og sipper han ut, og så blir det terrassen resten av dagen. Trur eg. Neste helgetur ser ut til å bli til Reykjavik.

    Ha en grei dag.
     
  9. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Tankene går til de berørte i Brussel. Forferdelige trist det som har skjedd de siste timene.

    Selv var jeg og ga blod i går. Og som @Kjakan sier, det er utrolig viktig at alle som er friske og har muligheten gir blod. Det er så lite som skal til for å redde et liv. Dette gjelder også organdonasjon. Det koster så lite og kan gjøre en stor forskjell.

    Vil ønske alle etter forholdene god dag. Husk å ta vare på hverandre.
     
    Kjakan liker dette
  10. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Ubeskrivelig triste greier.

    Følger ellers veldig spent med. Har et familiemedlem som ble omdirigert til Antwerpen, og er der nå. Ser at de evakuerer togstasjonen der bl.a. så er ikke rolig igjen før han er tilbake i Norge..
     
  11. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Gjemmekontor i tre dager = inn på kontoret hver time for å dytte på musa, så ikke jeg får "Away" melding...
     

Del denne siden