God formiddag. Jeg teller ned til neste flyreise som går til AMS, mens jeg forsøker å komme meg ajour med noe papirarbeide. Kaffen kaller. Ha en fin-fin tirsdag, med sol eller sludd. /koffert.
Reiser innenriks i ettermiddag (KRS-OSL-TSO). Da passet det naturligvis greit å (jubileums)leie en Hertz-bil for et par dager. Så grågås med unger i går, men har selv fremdeles mentale piggdekk på. Tror det er fornuftig, reisemålet tatt i betraktning.
God formiddag fra kontoret. Noen timer her før jeg tar lunsj i gullstua og så går turen til LHR. Deilig å for en gangs skyld fly inn dagen før kursstart.
Fantastisk formiddag fra Tromsø. I dag kunne jeg endelig retroregistrere den manglende flyvningen fra Cape Town-turen og ble dermed EBD nå på morgenkvisten!
Prøver få jobb til å gå fort over i dag og i morgen, før flight til Newcastle, deretter York og Sheffield (nei, ikke flights de. Skinnegående fly da). Den årlige gutteturen over første mai-helgen. Jesus, neste jobbuke kommer til å bli tung.
Gudagen fra ferja mellom Flakk og Rørvik. Vært å gått gjennom el-anlegg på hytta med elektriker,det nærmer seg ferdigstillelse.. Ligger an til fly&øl der i juni Nå blir det jobb resten av dagen , deretter hjem til unger da konemor skal på kveldsmøte. Ha en nydelig dag( i likhet med været her i Trondheim idag )
God formiddag fra California. Her koser man seg med flykansellering. Ettermiddagsfly ble til 0535 i morgen :/ Sånn kan det gå, fatt mot!