Mine kollegaer blir alltid like forundret over at jeg drar så langt bare for et par dager. Neste mål er Chicago - og det på selveste Grunnlovsdagen. Rimelig fullt i C, men ingen foran meg som sitter på 2A. To be continued.
Dagen startet 03.55 På Jernbanetorget i 5-draget var det rolig. Flytoget gikk som det skulle. Måtte innom skranka på OSL for å printe boarding card og rakk en kaffe i Gullstua før flyet til ARN.
Rakk en tur innom Gullstua på ARN også. Spørsmål om pass, og om noen hadde plassert en "bombe" i håndbagasjen, ble gjentatt ved 3 anledninger før jeg fikk gå om bord på SK945 til ORD. Voksent crew og oppdratt klientell i C de neste timene. Wifi fingerer også greit.
Forrett, hovedrett og dessert. Alt smakte bra og drikken er god. SAS leverer bra i dag. Må holde litt igjen de siste 5 timene så jeg faktisk slipper inn i USA
Vanskelig å ta ok bilder når sola står konstant vinkelrett på. Island og Grønland - fantastisk landskap.
Du gikk for nøyaktig samme valg til alle tre retter som jeg gjorde til Chicago på lørdag. Den anden anbefales.
Fremme på hotellet, men må vente på ledig rom Immigrasjon gikk veldig raskt. Deretter ble jeg praia av en "taxi" ved utgangen. Fordelen var at jeg slapp kø, ulempen var kostnaden. Chicago virker annerledes enn New York!
Mulig jeg prøver toget tilbake. I dag var jeg såpass marinert at jeg bare ville frem raskest mulig. Kjipern at rommet ikke var klart.