Okey. Takker for tips her.
Tror jeg utelukker reise til Montreal, det får jeg hellet bruke tid på neste gang jeg besøker Canada som jeg regner med blir i 2019 eller 2020. Men en kjapp tur inn til USA tenker jeg meg når jeg først skal se Niagarafallene. En Roadtrip langs Lake Erie virker ikke ut som en dum idé så det skal jeg kikke på litt nærmere.
Tenker å reise 1.12 til 9.12 på økonomiklassen gjennom Star Alliance for å sanke poeng. Reisen jeg lurer litt på er den jeg har beskrevet over. Har også en liten intern greie med en kamerat av meg (Han leder hittil) om å reise til flest mulig land og flest mulig flyreiser. (Ikke veldig miljøbevisste her) Derfor lurer jeg litt på Zürich på tilbakeveien (Da kan jeg sette Sveits på kartet)
Men så har jeg funnet en billett till 100kr rimeligere og da blir det Frankfurt begge veier. Lufthansa 747-4 til og Air Canada 777-300ER men da måtte jeg mellomlande på YUL (husker ikke den flytypen)
Men prisen på begge var ok for mitt budsjett. Under 4k er jeg fornøyd sånn egentlig.
Så over her anbefalinger om Baseball og Ishockey. Det er vel ikke Baseball i Desember, men kanskje Ishockey?
Jeg jakter bonus ja! Kanskje det blir SAS til og fra Tromsø. Prisforskjellen er på ca. 70kr med bagasje og 170 uten bagasje (Ikke tenkt SAS go light da). Jeg er "ganske ny" i bonusjakten så har ikke helt kontroll på det.
Last edited: 16. aug 2018