God morgen fra kontoret. Startet tidlig i dag, for å få gjort noe før møtene setter i gang. Deilig når ingen avbryter arbeidet. Denne er hyggelig på morgenkvisten: De har gitt meg for lite Trumf, så egentlig burde det vært enda mer. Får utvidet status i et år til hos SAS også, så humøret steg et par hakk nå. (Men venter fortsatt på den J*&la vaksinen.. Så jeg kan reise litt igjen) Nyt torsdagen!
God morgon frå kulden i Sunnfjord. Alt for kaldt for ein stakkars reisesjuk bonusjeger. No skal det varmast med kaffi og Teamsmøter Synd eg la hatten min igjen heime, @holmen. Ellers skulle eg bøgd meg i den. Kjøpte du herregården din gjennom ViaTrumf?
Goood morgen! I dag er den store " rydde i kredittkort" dagen. Kun AMEX og Widerø igjen. (Widerø knuser Mastercard på enkelthhet i app++) Sitter og sikler på hotell i Tokyo håper verden åpnes før November! 3 Netter med avslapping på The Okura burde gjøre damen glad etter 13t på fly med en 1 åring. PS som Pappa noob ; har noen benyttet sjafør service med småbarn? Stiller de med barnesete?
God morgen fra hovedstaden! Kjekt vær, men kaldt blir det når en bor i et bygg fra slutten av 1800-tallet. I går vant jeg 402,68 trumfkroner på Kiwi, så humøret er bra Nå er det kaffe og teams noen timer. Ønsker alle en flott dag!
God morgen fra Vestre Viken. Flere kuldegrader under trivselsnivået, og den lovede blå himmel er foreløpig fraværende. Vaksinelotteriet a la Joker Nord fortsetter, og vi tror vi fortsatt er i seedet gruppe. Eks-forloveden fikk sin gullstatus forlenget, delvis opptjent gjennom kansellering. Eget LTG løper jo uansett videre, så jeg trenger bare å få plusset på noen leveår. Omtrent som noen av flyselskapene. Ha en frisk og optimistisk torsdag!
God formiddag fra Tromsø Lufthavn Langnes - TOS Mens andre har fått punktert sine utenlandsreiser og veien videre til å oppnå gull og diamant så har jeg siden i høst bare flydd og flydd og idag går turen tilbake til Hammerfest på jobboppdrag. Ut ifra mine beregninger så har jeg nå oppnådd EBG! Så nå må SAS bare åpne Cafe Loungen for det er jo bedre enn ingenting. Men siden Frank satte kjepper I hjulene for snart 2 uker siden har jeg vært nødt til å kontakte SAS og Dennis på Chatten sa jeg skulle få poeng og henviste meg til en mail som sa det tok opp mot 15 dager. Ellers venter jeg også på poeng for reisen jeg hadde til Bodø på mandag, men det har jeg lært tar litt tid. Ellers ønsker jeg dere alle en flott torsdag
God morgen fra hjemmekontoret. Siden bilen min er like lite glad i sprengkulde som meg, blir det nok hjemmekontor så lenge temperaturen ikke kommer over -10. Vi er 10 grader unna det målet. Tungstartet dag i dag igjen, lenge leve flexitiden, får sitte litt ekstra i kveld! På reisefronten så fikk jeg en e-post fra comfort hotell Bergen om at de har flyttet bestillingen til Admiral. Jeg er fremdeles meget i tvil om reisen lar seg gjennomføre "i disse tider" når det er t-8. Har ikke lyst å bli pasient 0 som kom fra Bergen. Ha en flott torsdag!
God morgen Ny dag, nye vaksineringer, færre smittet? 2 skritt fram, 1 tilbake? Gledes til Covid passene kommer! Igår spurte barna, Pappa, pappa når skal vi til Bali? En vakker dag når pappa får covid pass før mamma. Og glist for meg selv et lite øyeblikk før oppdaget hun stod rett bak meg, og tonen ble drastisk forandret til: Nå vi har vaksinert nok mennesker i verden, så reiser vi alle sammen på en ettertraktet ferie. 49 stk er blitt vaksinert på kontoret, ingen alvorlige tilfeller er observert. Samtlige er i beste velgående. Til neste Sumo treff...? Ha en super dag IF`re
Her regner det poeng ja! Fikk endelig gjennomslag for å få Trumf fra et kjøp hos Birk i juli. Kjøpte to el-sykler, det blir Trumf av slikt! Skulle få 6,4% Trumf, men fikk bare 4,6%. Så det mangler faktisk 13000 E-poeng.. Venter i spenning.
God torsdag fra Oslo, her fikk jeg sannelig booket meg en liten innenrikshelg til Bergen om noen måneder for å ta edgen av de værste reiseabstinensene, så får en håpe at det er gjennomførbart
God ettermiddag fra Trondheim Seinvakt idag...måtte ta bilen idag da batteriet har lite strøm pga mye bruk av Webasto for tiden.....skjønner ikke hvorfor... Blir en liten handlerunde i ettermiddag da begge kidsa trenger nye ski og staver...ja ja...noe godt kommer det ut av sånt også ( EB ) Ha en topp torsdag
God torsdag, var litt stress å komme ned til huset i dag da denne hissigproppen blokkerte stien, men etter litt jaging og truing så fikk jeg den endelig til å flytte seg vekk
God ettermiddag, jeg blir smått svett av å se mengden med poeng @holmen drar inn. Der er jeg jammen smågutt i sammenligning... Men dagen har forøvrig vært ganske grei. Riktig god middag alle sammen
Er Birk blitt en del av Norgesgruppen? Vet de lå nære Norgesgruppen sitt hovedkontor i Karenlyst, allikevel viste jeg ikke om fusjonen