skulle ikke være lov å ha avganger kl 06:00 . Boarding om 10 min OSL-FRA-LAX-SAN. Mer info når jeg er etablert med pause i FRA. Praktfull dag dere
Tidlig morgen fly med AF til ORY fra NCE. Noe trøblete start på dagen da jeg fant verken buss eller taxi Ha en fin dag
God morgen ... litt smil en fantastisk morgen fra Bergen.. "- you'v been upgradet" ARN-ORD i morgen fra Minus til Plus 10160 poeng Nå er det bare å vente på at de flytter meg lenger frem i bussen i morgen ... ... ikke annet pga vektballansen, da vi skulle boarde Cessna 208 Grand Caravan på Grumeti Airstrip (GTZ) sto flygeren/kapteinen og så ut over gjengen(4 pax).. Plukket ut meg og pekte på et ledig sete 1A og sa ... der skal du sitte!
For et par år siden hadde jeg nyttårsløfte om å ikke fly før kl 07, det holdt faktisk i 2 år før jeg "måtte" bryte det.
Stakkar deg som må ut og fly F i dag.. Her er det lite sympati å få Drukner i jobb med vanskelige kommunale etater, uregjerlige UEr og lange møter...
Du skal i det minste ut og fly fint, jeg leverte bilen på service kl 0630, og har ikke fått champagne en gang. Skuffet.
Det er fint med en slik regel, men du er litt hard med deg selv. Kl 07 er jo ganske tidlig. Selv bruker jeg f.eks. 2 dager på en tur til NYC. Dag 1 går til OSL, CPH eller FRA. Startposisjon er primært TRF, men til OSL blir det tog. De pensjonerte late har det fint.
God torsdag fra Trondheim Moen må fly F , andre må jobbe...huff... Bra en opprettholder tradisjonen med reisebrev fra den spiss enden iallefall Ha en god dag
Vind, regn og 3 røde grader i TOS i dag, kom mai du skjønne milde meg i r*va Ja til skuterdress på 17. mai! Bra man da har kontorarbeid å fordrive dagene med. Ha en mer oppløftende værmessig dag!
Tidlig fly..... Story of my life. Ut fra KRS er det i beste fall 7 ish hvis jeg skal rekke møter og slikt. Og så er det jo 75 min med bil til Kjevik, og 30 min limit på innsjekk...
Har blitt gjeldsslave i dag, så i god InsideFlyer-ånd: er det noen som vet hvor man får flest bonuspoeng for å leie flyttebiler? *dansende dame-emoji* Ha en sykt deilig torsdag, da!
Grattis med ny bolig! (?) Avis har i alle fall varebiler til leie, kanskje Hertz også har, så du kan få 5000 poeng per leie (eller hva det nå var i kampanjen)?
(Bolig ja - takk!) De har jammen meg hos Hertz også. Dette var skikkelig kult! Dette var overraskende praktisk, gitt.
Ferdig på jobb! Har dårlig tid, og då passar det bra at vegen er stengd i ein halv time pga vegarbeid. Var det den gamle radiokjempa Arthur Klæbo (?) som sa: "Her i Norge har vi noko vi kallar for Vegvesenet, og kvar sommar kjem dei ut på vegane og sperrar for bilane"? Jaja, får trygg veg og sjansen til å catche up litt her på IF. Så heim og pakke og konse på å huske pass. Ha ein fin dag alle sammen!