Tiden går litt sakte! Vi landet kl 18:25 i går og skulle videre til FRA kl 20:50 … vi trodde egentlig at noe var feil på skjermen « Gate kommer kl 03:45» Umulig! Men rett var det, nå sitter vi her i Loungen på IST. Skulle vært godt under dynen på Hilton Garden Frankfurt, med god tid til flyet kl 11:05 senere .., Nå vet vi ikke helt hva som skjer? Gate kommer kl 04 og avgang kl 05:15 Når vi flyet til CPH kl 11:05? Godt det er helg, men vi har lovet å være barnevakt på lørdag. Og ikke er det børst i Loungen heller! Vinen ble kjørt ut kl 24 .., Makan!
God formiddag fra Hua Hin. Her er klokken snart 11, og vi småslumrer i solstoler. Slangen som prøvde å forstyrre paradiset trakk seg tilbake etter et forsøk. Stress er nok slitsomt. Kun T-3 til hjemreise. Tiden går altfor fort i godt selskap. Ha en fin dag med alle flighter i rute!
God morgen fra BGO. På plass i loungen for en kopp kaffe før det blir BGO-FRA-ZRH-NRT og tilslutt BKK i morgen. Det skal bli bra med litt sol og varme.
God moooorgen alle IF-ere, det er den dagen igjen i måneden, den viktigste for alle bonusnisser, nemlig Ha en innbringende trumf dag alle IF-ere
God morgen fra godstolen. Kaffe inntas, mens IF leses. Man kan høre at snøen smelter på utsiden, men det er mye å ta av, så den blir ikke borte med det første. Men, det blir nok fint og isete om temperaturen synker et par grader nå.. 14 dager til neste flytur, det er litt lenge. Men, da har jeg noe å se frem til. God torsdag til alle, det er snart helg!
Morn. I dag blir (forhåpentlig) en begivenshetsfattig dag. ‘Høydepunktet’ er antatt å være en tur til kiwi. Fint med slike dager også. Jeg nyter de, for de er sjelden. Ha en flott torsdag alle sammen
God morgen fra Oslo. Hjemmekontor før biltur til Arendal for en real arbeidsleir med mye fiksing på planen. Skulle hatt Trippel-Trumf på grønnsakshandleren, si. Hjelper ikke at Kiwi kan lokke med noen bonuspoeng når de har mye dårligere kvalitet og er mye dyrere. Safari er i Sør-Afrika er booket og bekreftet, så nå kjenner jeg reisefeberen kribler litt. 30 dager igjen så da er det vel lov å begynne nedtelling. Ha en solid en!
God morgen fra kontoret i Sandefjord! En relativt tom kalender idag (skulle vært hos en kunde, men det ble flyttet) så får vel bruke tiden på andre oppgaver. Alltid noe å finne på .. Begynte å kikke litt på en tur for minstemann og meg til en av SAS sine IC-destinasjoner, men det er jammen ikke mye ledig i biz for 2. YYZ eller ORD ser ut til å være mulighetene. Får intensivere jakten litt senere. T-4 AES God TTT til alle!
Torsdagshilser fra hovedstaden! Hjemmekontor var visst ikke optimalt i dag. Det foregår rehabiliteringsarbeid på taket, med betydelige mengder støy som resultat. Jaja, får i alle fall innviet hodetelefonene som ble innkjøpt på Black Friday. Siden man ikke flyr langt nå for tiden, er det jo bra at de i alle fall får gjort litt nytte for seg. Og dagen kunne vært verre: tenk å ankomme FCT og få denne i fleisen! Worst day ever. https://youhavebeenupgraded.boardin...class-terminal-bleibt-gerade-die-kueche-kalt/ Får i alle fall håpe de klarer å kjøle boblene. Ha en trivelig torsdag, om den tilbringes i varme eller kalde strøk!
God morgen fra SK252 Det er tur til Gdansk på menyen og kan skimte med og passere 100 SAS registrerte SAS flygninger i dag
Godt å vite at du ikke lider i stillhet. Så på IST forsvinner alkoholen på kvelden, mens på OSL får en ikke alkohol på morgenen. Hva er egentlig verst? Riktig god tur, er det en booking helt fremme i kabinen? Jeg måtte på Kiwi i går! og handle store mengder med grønt. Logistikkutfordringer..... Gratulerer med booking vi venter på detaljene. Gratulerer med rundt tall Her er det en forhåpentligvis rolig dag på jobb. Jeg fikser ettermiddagen og kveldens lunch ( sånn blir det for oss som har bedre åpningstider en Kiwi.) Også er det T-1 til SAS C. Går og drømmer om flybytte
God morgen fra frokostflyet til Bodø. Har hatt mye uflaks i WiFi rulletten på de seneste flightene, men i dag fikk jeg endelig nyte kaffe og Insideflyer i skjønn forening her oppe. Ha en fin flydag!
Erfaringene kommer først når vi er hjemme etter 5-6 uker der nede, men det blir Welgevonden som reservat, og vi holde fortet på Elephants Crossing og satser på mange elefanter på besøk. Transportetappen tar 3-4 timer med en Polo fra Hertz på tilsynelatende gode veier.
Gleder meg allerede til noen bilder fra den kabinen jeg ikke har fløyet ( snikskryt) Minikabinen bak oss så fin ut
Kineserne er gode på å legge dårlig asfalt i Afrika om en skal være litt politisk. Ja, mye gode veier der nede. Så det går nok fint med en Polo helt til dere eventuelt treffer på dårlige veier rett ved campen. Men det kan jo også sjekkes. Det ser fantastisk ut. Gleder meg til det kommer litt bilder og info og inspirasjon.
"Den ugudlege har mange plager" er det noko som heiter. I dag kom den etterlengta mailen frå SEB om 2x poeng-kampanje som eg har venta på ei tid, slik at eg kan tinge meg service på bilen. Då eg klikka meg gjennom bestillinga kom det f*** meg opp beskjed om at registerreima skal skiftast. Og at dei ikkje har ledig time før i mars. So då er det nok berre å drite i å få seg nokon CT-tur om nokre veker
God dag frå bartebyen...eh...det austfinnmarkske! Ingen planlagte reiser i boka. Absolutt ingen. Ikkje ein gong ut av kommunen! Kva er resepten mot dette? Hm, ein tur på trippeltrumftorsdag hos Kiwi lindrar kanskje litt...? Ha ein fin dag, folkens, med eller utan reiseplanar
En liten oppdatering .. Flyet fra IST-FRA ble kansellert kl 06:30 .. , ombooket til fly som skulle gå kl 09:05 til FRA med 40 min på FRA til CPH flyet. Med de usikre forholdene som var på IST var det «en siste» mulighet. Serviceskranken til Turkish hadde ikke fullmakter nok til å hjelpe oss via OSL og hjem. Det var en supervicer på jobb i Turkish sin Busness Lounge og da var det å beine dit for å forsøke å komme med 08:45 flyet til OSL. Det gikk bra og nå sitter vi på SK267 til BGO. Turkish forvisset oss om at bagasjen var lastet på Osloflyet, hvis den var det så er koffertene på vei tilbake til IST, de ble ikke losset på OSL.