Torsdag fra Sørøst Asia

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 07. mars 2024.

1. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,248
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra 10400 Bangkok. Beina ble slått i dørken for en liten time siden. Skroget er spylt og en måtte ned på 7-11 for å kjøpe kaffe dom nå nytes. Solen titter varmt in glassdørene :cool: og koppen lager lange skygger.
    Har vert mye vandring de siste dagene og tenkte derfor at torsdagen blir hviledag.
    Ha en glitrende flott torsdag :)

IMG_1827.jpeg

2. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,582
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Dubai, helt grei utsikt fra frokosten;

IMG_5315.jpeg

I kveld/natt blir det hjemreise, DXB-DOH-OSL.

3. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,654
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra det Indra Østfold!

Kroppen har gjennomgått en renselsesprosess og overflødig hårvekst i ansiktet har blitt kuttet vekk. Nå er det straks tid for å komme seg til stasjonen slik at man kan spasere frisk og rask inn på kontoret 0700.

Ha en finfin dag!

4. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,540
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden.

Her skjer det lite spennende på reisefronten før til påsken. Jeg fikk bestilt bonusnatten jeg opptjente etter oppholdet i Key West i går. Ingenting er bedre en et opphold gratis. Tror jeg har funnet en liten perle mellom Savannah og Charleston, tiden vil vise:)

Ha en strålende torsdag alle IF-ere:)

5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,712
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    I dag har jeg gjort noe så uvanlig som å ta på meg dress. Jeg skal dessverre i en bisettelse senere i dag.

Før den tid er det jobb, og i pausene kikker jeg på kartet og søker i ulike kanaler for å finne ut ting jeg kan finne på i LA. Listen over spisesteder er lang, mens rare/artige ting å gjøre er litt kort. Så det kan hende det blir bare mat og drikke på turen. (Greit for meg, altså!)
    Hvis noen har tips til ting å finne på, send det gjerne min vei! Hittil består planene av tur til M*A*S*H* innspillingssted, kanskje besøke en stor dinosaur, og en konsert.

Ha en fin en!

6. WorldPass

WorldPass

Likes mottatt:
    304
    Bonuspoeng:
    48
    God morgen fra TK60!

Fikk en pangstart på reisen med opup til biz fra eco, så nå har jeg store forhåpninger for turen til Kuala Lumpur ;)

Reiser hovedsaklig i sammenheng med mastergradsseremonien min der nede, men blir nok ispedd litt "hyttekontor" fra hotellrommet også :D

Nyt dagen, dere!

7. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    For noen år siden gikk jeg helt tilfeldig på M*A*S*H-leiren.. Gav gode minner da den serien var det første jeg så etter skolen før lekser. Hawkeye, Radar og gjengen.

8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,499
    Bonuspoeng:
    293
    Hett tips: Besøk Lemmy ... hils!

OyvindN, Arvid1410 and holmen like this.
  9. holmen

Likes mottatt:
    64,712
    Bonuspoeng:
    293
    Det sier seg selv! :cool:

Eddie47 liker dette
  10. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,629
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå eit heimekontor i Sunnfjord. Formen er litt skral, men vi får tru DayQuil hjelp. Kjennest litt betre ut allereie. Kan vere bookinga av flybillett hjalp og. Neste gong lyt eg nok gjere begge deler berre for å vere på den sikre sida.

Du har sikkert gjort det før, men både Getty Villa og Getty Center er verdt å vitje. USS Iowa var og veldig kjekt, om du har interesse for slikt. Mat og drikke er alltid kjekt i Los Angeles. Ikkje minst øl!

Du veit å føre meg ut i freisting. Etter at eg begynte å skrive på avsnittet over fann eg ut at eg skulle sjå om SAS hadde noko til LAX ute, og vipps var det tinga einvegsbillett i januar neste år. Alt for lenge til...

Ruby, OyvindN, snus_mumrikken and 8 others like this.
  11. holmen

Likes mottatt:
    64,712
    Bonuspoeng:
    293
    Har ikke vært på Getty Center siden 2012, og Getty Villa har jeg faktisk ikke besøkt. Ikke USS Iowa heller.. Det står nå på listen! (Sammen med mat og øl. Og margaritas!)

Flyvende_mare and Arvid1410 like this.
  12. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,141
    Bonuspoeng:
    293
    Torsdag :) Og snart helg.

Ukas mest eksplosive bleie skift skjedde mens jeg stod ved hodeenden :p

4 stk involvert i gulv og veggvask.

Men : noen med gode forslag til god / spesiell middag i Saigon ?

OyvindN, snus_mumrikken, Earl and 5 others like this.
  13. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    15,989
    Bonuspoeng:
    183
    Denne klarer jeg ikke gi en like på.

Spenstig overgang til middagsplaner...

Kristian liker dette
  14. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    15,989
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hovedstaden. Siste dagen med global FRS (kickoff).

Kickoff er ikke helt det samme på teams, selv om amerikanerne elsker å prate om hvor gode vi er og hvorfor vi skal ta store markedsandeler i år...

Fikk endret litt på en bestilling for sommerferien, og nå ser jeg at jeg faktisk blir bortreist hele fire uker sammenhengende i sommer. Det er mange år siden sist. Må snart begynne planleggingen :)

Last edited: 07. mars 2024
    Ruby, OyvindN, snus_mumrikken and 8 others like this.
  15. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,499
    Bonuspoeng:
    293
    Åpen bro ..
    Livet er lett C3858102-C528-400C-A22D-6F281756C155.jpeg

Ruby, OyvindN, snus_mumrikken and 6 others like this.
  16. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Fornebu.

Tilbake fra Japan/Tokyo så det kan vel sies at man er noenlunde jetlagged, selv om det faktisk er bedre enn fryktet.

Fikk testet 3 forskjellige business class på en drøy uke (United i B777, ANA i B777 og LH i A350). Her får man si at det var en virkelig overlegen seier til ANA, selv om jeg synes setet til LH var veldig behagelig (dog halvparten så god plass i den 2-2-2 konfigurasjonen som hos ANA). Synes heller ikke United gjør seg bort og jeg velger nok de over LH om det skulle bli flere anledninger (men er redd at min karriere som bonusreisende på Star Alliance er slutt i og med denne turen :(). Maten til ANA var derimot ingen høydare og der synes jeg både LH og United var bedre. Mulig det var en tabbe å velge Japansk meny, for maten til madammen så bedre ut.

Ble snytt for det jeg trodde skulle bli en verden rundt reise også for på hjemturen fløy vi østover og over nordpolen i stedet for vestover, som jeg tror er normalt. :rolleyes:

Men nå var det ikke meningen at dette skulle bli et reisebrev så da er det bare å ønske alle en fortsatt strålende dag!

oddA, Ruby, OyvindN and 10 others like this.
  17. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,155
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra toget hjem fra OSL. Appen sier at det var min 222 tur med SAS siden jeg registrerte meg. 8 år med gull og 5 år med diamant og utrolig nok er i dag den første dagen i mitt liv at jeg har fått med meg den sagnomsuste pølsetorsdagen! :D Må fly oftere på torsdager.. Snart helg nå!

OyvindN, snus_mumrikken, Earl and 5 others like this.
  18. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,582
    Bonuspoeng:
    183
    Mat på Qatar sin F-kontraktslounge Ahlan i Dubai;

IMG_5321.jpeg
    Det er jo ikke riktig F mellom DOH-DXB-DOH men en fin måte å få besøkt F loungen i Doha på

Spielhaug, Ruby, Lnbre and 10 others like this.
  19. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,499
    Bonuspoeng:
    293
    Sånn går torsdagene .. i tillegg til å spille fotball og håndball har «snart 7» bestemt seg for at han skal spille tennis.
    Da henter morfar på SFO og forer gutten før trening og kjører han hjem etterpå!
    Jeg må beundre tålmodigheten til trenerne som skal holde styr på og ikke minst få budskapene inn til en gjeng 5-7 åringer som aller helst vil svinge med rekkerten i alle retninger. IMG_4049.jpeg

Ruby, RoadKing, OyvindN and 9 others like this.
  20. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,521
    Bonuspoeng:
    183
    Fy faen jeg gleder meg :D

holmen liker dette

Del denne siden