Torsdag i kompenes tegn

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 19. des 2013.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Her sitter jeg og venter på et møte, mens jeg fylles med spørsmål

    - Er kompe flytende eller kan jeg ta det med på fly?
    - Rekker jeg Dagnys kompebu?
    - Blir jeg overvåket av NSA?

    Ooooops, der starter møtet. Godt jeg er fokusert.

    Ha en fin torsdag
     
    Dash and Cecilie like this.
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Hahaha :) Godt at jeg ikke er alene som ufokusert møtedeltaker en torsdagsmorgen :)

    Begynner å se fram mot juleferie fra den 27 desember, og vurderer seriøst å booke noen EB milageruns til varmere strøk i febraur/mars. 15000 EB poeng BOO-BCN frister for å si det sånn :)
     
  3. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Dagen er i gang, da kan jeg fokusere på at det snart er lunsj. Snakkes plutselig.
     
  4. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Hoy fra OSL. Venter på SK4025 og LNRRA som skal avslutte et mildt sagt innholdsrikt flyår for min del...

    Mange som booker milageruns om dagen. Vurderer å gjøre det samme selv. Tviler på jeg klarer 110 flights i 2014 med mindre jeg går for en ny runde Norge Rundt....
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Pass på at du ikke sender kompen med Fedex. Da kommer den ihvertfall ikke frem i tide :p

    Den velsmurte og godt planlagte logistikkplanen for denne uka har gått som smurt -- bortsett fra ALT som kommer med fedex. De juger så de tror det selv og er rimelig high på seg selv. Såpass forbanna på morran i dag at jeg kansellerte alle våre 3 bedrifts fedexkontoer og signa opp med UPS. Privatkontoen ble flytta i går.

    Rant over.

    STOR dag i dag, modern ankommer med Lufthansen utpå eftan, så da gjelder det å bli ferdig med ærend og mest mulig jobb før det. Først på programmet: Costco.

    Blir litt styr, men siden siste fedexpakken ankommer i dag (forhåpentligvis), så da er alle ukontrollerbare faktorer ute av spill og jeg kan senke meg ned i godstolen i morra. Hurra!

    Ha en fedexfri dag!
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God eftermiddag fra det Sørlandske.
    Skulle jo egentlig ha fri idag, men hastesak gjorde at hjemmekontoret tok drøye 5 timer å bli ferdig med.
    Så nå har jeg jo egentlig ikke fått gjort noe av det jeg hadde planer om. Enda jeg var tidlig oppe.
    Hærk! Plutselig ble det kort tid til julaften, og mye som skal rekkes. Urk!

    Jaja. Er vel derfor jeg drikker?
     
  7. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God torsdag fra Oslo. Har ikke fått gjort noe i dag. Bare lagt i sengen og chillet med netflix. Om én times tid stikker jeg på jobb... Satser på at det blir rolig.
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Host og snufs på fjerde dagen. Føler meg som en strandet hval her jeg puster med åpen munn. Oksygen kommer det i allefall ikke inn nesa :p

    Kompene til Dagny er verdt å ta turen til Sørlandets perle, Froland, for. Bare ta de ut av laken før sikkerhetskontrollen ;)
     

Del denne siden