God morgen fra Georgia sin hovedstad! Da var man her etter litt forsinkelser og en sen ankomst. Landet 03:55 på natta. Litt av noen tider de opererer med her i strøket. 2 netter her også er det over til Baku Finner reisebrev her om noen er interessert; https://insideflyer.no/forums/threads/georgia-og-azerbaijan-2019.13559/
God morgen fra hovedstaden! Skal egentlig på hytta, men venter på at det skal regne litt mindre.. God himmelfart!
God torsdag frå Sunnfjord. Her regbar det som fy medan eg held meg inne. I månadsskiftet som ligg føre oss rundar eg eit år som Eurobonusjeger og har no runda 325k poeng på eit år. Trudde det skulle ende på rundt 280, men det meste av uteståande ViaTrumf ramla inn denne månaden. Herlig. Takk til IF og mine medforumistar for hjelpa. Dette forumet er gull verdt (pun?). Snart på tide med lunch
God torsdag ønskes fra OSL! Denne fridagen byr på en flytur til eksotiske TRD for en langhelg der.. Ha en fin en! PS! Det er forhåpentligvis SAS som skal frakte meg i dag, ikke aliens..
God morgen! Tikket inn en mail i dag morges om at årets CT er i boks, hyggelig! I dag går turen til TRD via OSL for litt fri God fridag!
God morgen fra Nordens Paris Her er det 6° og det regner ute med mange skyer. Ikke mye å skrive om fra Nordens Paris Idag. Blir eksamenskriving og det å glede seg til at det kun er 5 dager igjen til Toronto Men ha en God Kristi himmelfartsdag uansett om den feires eller ei
God ettermiddag fra en grå og våt hovedstad. En behagelig og rolig fridag i dag med lite planlagt, sånne dager er veldig allright noen ganger. I morgen skal bruker jeg den inneklemte fredagen til å få brukt opp litt avspasering så skal ikke jobbe, men istedenfor bruke fredagen på å fly. Det er jo aldri feil Nyt torsdagen folkens
God ettermiddag fra Adria sin lounge på LJU. Kort oppsummert triste saker. Det er en kombinert kontraktlounge/Adrialounge og den er knøtteliten. 30 min ventetid for å få en sitteplass var det også; Litt mat og drikke er det jo; Hjemreisen går LJU-MUC-OSL, med Adria og LH. Edit: ikke ofte en ser crew som passiv pax kommer med 2 kofferter ombord, der den største nesten ikke får plass i cargo;