Torsdag i Trøndelag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 14. mars 2019.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og god morgen fra Trondheim
    Klar for jobb og dagens dont. Ser ut til at det forblir gråvær her , men forhåpentligvis uten mye nedbør.
    Hjemme alene med kidsa ikveld, tipper det blir Need for Speed på PS4 :):)

Ha en trivelig torsdag :D:D:D

2. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    Og god morgen fra t-banen ned til Oslo sentrum!
    Her kom Holmenkolltåka noen dager forsinket i år, for nå kan man knapt se 10 meter foran seg. Godt at man er på skinnegående transportmiddel...

Men yr lover bedring, så all tåke og tvil er forhåpentligvis feid bort før ettermiddagens trippeltrumfhandling.
    Ha en flott dag, husk: det er straks helg!

Last edited: 14. mars 2019
  3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,508
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten, litt fuktig ute...
    Husk trippeltriumf ... og la oss anerkjenne at Trump var foran Boeing i går .. løp og kjøp:
    3A6E7AE1-65AB-4F54-AC21-64DFF12CF5AE.jpeg

4. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,637
    Bonuspoeng:
    183
    God trippeltrumftorsdag frå Sunnfjord. Dagens handleliste er so og seie klar. Eg har gløymt å pusse sko og stryke skjorte, men det går nok bra sidan det er få som feirar trippeltrumftorsdag på mine trakter.

Ellers har snøen gjort comback utanfor. Det kunne den godt spart seg for, men vi står han av.

5. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,130
    Bonuspoeng:
    93
    God trippeltrumftorsdag alle sammen. Har plukket opp en eller annen basill, men en skal vel klare å karre seg gjennom arbeidsdagen når det vanker ekstra trumfpoeng i enden av tunnelen.

Kristian, Eddie47 and ArthurDent like this.
  6. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Nordens Paris
    Idag som flere nevner er det Trippel Trumf så idag skal jeg ut å handle
    Det er vel egentlig det eneste av interessante som skal skje idag

Også er det bare 13 dager til England
    Ha en god trippel-trumf dag alle sammen

Kristian, Wiolenze, Eddie47 and 2 others like this.
  7. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra SK1455 fra OSL til CPH hvorfra turen går videre til HAM for noen dager med pokerspilling og annen moro.

Kristian, Wiolenze, Eddie47 and 3 others like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,765
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra kontoret!
    Det er torsdag her også, selv om jeg ikke befinner meg i Trøndelag.

Jobber med å lage handlelister for Trippeltrumf-torsdag, og doble poeng med SAS MC.
    Det er også Supertilbud for DNB MC, hvis man finner noe man trenger.
    Skal kjøpe diverse datautstyr til hjemmekontor, booke hoteller for resten av året, og kjøpe årskort hos Ruter. Det blir poeng av slikt!
    Datautstyr og hoteller gir i tillegg bøtter og spann med Trumf, så dette kan bli en innbringende helg.

Kan røpe at i området rundt Holmenkollen, så var det strålende sol, og fin utsikt ned til by-tåka. :p

Kristian, Wiolenze, Eddie47 and 2 others like this.
  9. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,394
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden! Var tidlig oppe i dag, full av håp og pågangsmot for en legetime, med påfølgende trumf-sanking. Uten sammenheng forøvrig.

Men... hvem har vært og renska Kiwi Helsfyr for havets delikatesser allerede før kl 10!?
    upload_2019-3-14_10-25-46.png

Dro slukøret hjem med to pakker laks, og noen grønnsaker... Fant også ut at jeg må til utlandet snart, siden jeg kjøpte min første boks snus med norske avgifter på en stund. Ble nesten 3 kr trumf da!

En dag til helg! :)

Last edited: 14. mars 2019
    Upsaker, Kristian, Wiolenze and 5 others like this.
  10. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    93
    14 timer på SQ er ikke krise når man har PE. Noe mindre attentative vertinner enn på vei ned, skyldes nok forsinkelse og stress, men absolutt godkjent hjemreise. Får satse på en gardin lenger fremme neste gang ;) Skal ikke kimse av frokosten på united loungen på lhr heller. Må si jeg liker denne loungen ganske godt :)

får til og med meg trippeltrumf i dag! Skulle nesten tro jeg hadde planlagt det her :p

God frukt,grønnsaker og fisk - torsdag!

11. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    Ny opplevelse fra CPH til HAM i dag, ATR 72-600 har jeg aldri flydd før. Flyet fra Airnordica har propeller, det er mange år siden sist jeg var ombord i et fly med sånne. Morro!!!

Snapchat-186052868.jpg

Earl, RoadKing, Kristian and 4 others like this.
  12. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,492
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra et sted over skyene mellom FRA og OSL, sitter her og lurer på om bagasjen også er på samme flyet :confused:

Femten minutter etter oppsatt avgangstid rullet en bagasjebil opp på siden av flyet med koffertene våre oppå. Men så etter litt kjørte den videre og ut av syne, krysser fingrene på at det ble lastet inn bakut eller på andre siden, og ikke ble denied bag boarding... :eek:

Kristian, Eddie47 and ElinPelin like this.
  13. ElinPelin

ElinPelin Medlem

Likes mottatt:
    177
    Bonuspoeng:
    33
    Blir trippel-Trumfing her, også. Gruer meg bare bittelitt til å komme meg ut igjen av bilen, da jeg har tidenes gangsperr i lår og stump etter en litt vel optimistisk treningsøkt i går. Muskler dovner visst litt bort på to uker treningsfri, gitt.

Wiolenze, Kristian and Eddie47 like this.
  14. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra en Uber mellom ORY og CDG. Turen skal ta ca 55min står det, helt greit for tok over 2 timer motsatt vei i dag tidlig.

2 netter på Hilton CDG. Hotellet anbefales ikke. Loungen er også rimelig trist. Når det serveres snegler og ikkeno børst?!

Ha en skallfri trippeltrumftorsdag folkens

15. pengesluk

pengesluk Medlem

Likes mottatt:
    187
    Bonuspoeng:
    43
    Hadde samme flytype på motsatt strekning på vei hjem fra jobb der nede i Hamburg på mandag. Lettere forvirret på forhånd hvorfor i all verden Plus-setene var bakerst i kabinen og ikke foran (viser seg at boarding er akter, var ikke så åpenbart for meg...).

Ellers god ettermiddag fra en LH-flight til Sør-Amerika fra Frankfurt. A340-maskin på sete 1D. Ny opplevelse dette også. Snapchat-343694707.jpg

Upsaker, Earl, Kristian and 7 others like this.

Del denne siden