Sitter på gullstua på OSL nærast åleine. LAX og Trump Tower kaller i det fjerne, og slik blir det Trumf av! I går tikka det inn 9000 EB poeng via trumfsystemet. Godt å sjå det igang! God torsdag!
God morgen fra hovedstaden! Solen titter snart opp, det er kun én minusgrad, og ganske skyfri himmel (bortsett fra noe greier bort mot Sverige). Det ser ut til å bli en veldig fin dag! Synd den skal tilbringes inne på et kontor.. Travel dag på jobb for å få gjort unna alt som må gjøres unna før helgen (møtedag i morgen). God tur til @ValdresBjarne , og alle andre som er ute og flyr! Det er kun kort tid igjen til helg!
God morgen fra Trondheim Skyfri himmel her og 0,5 grader. Straks på tur til jobb for noen få timer, før kursen settes mot Berlin,Wolfsburg og besøk på VW-fabrikken og Autostadt Ha en fin-fin torsdag
God morgen frå OSL! Fikk endelig helse på @ValdresBjarne, eit trivelig møte med appelsinjuice i glasa og morgensol rundt heile bordet. Vi har kome oss ombord til Austrian, og snart blir det pit-stop i Wien. Ha ein fin dag alle sammen!
Hipp og hoi fra E8 på OSL. Godt på plass i Austrian sin E95 til VIE før ferden går videre til OTP. Stuttis og Martin er også med. Møtte @ValdresBjarne med frue i loungen. Meget hyggelig. Ha ein super dag folkens
God morgen fra solkysten! Det er her det skjer i dag, ikke i Bukarest (OTP) eller LAX! I dag skrives et nytt kapittel i norsk luftfart og BGO og Bergen er stedet. Verdens vakreste by har pyntet seg for å ta imot flyet: https://www.ba.no/nyheter/flytrafik...-wideroes-nye-jetfly-pa-flesland/s/5-8-776116
God morgon frå Aust-Finnmark! Lite lurtfartshistorie å skrive heim om herifrå i dag, berre dei to faste pysjamasflya som har brumma over husstaket før både eg og fanden fekk sko på beina... Elles kan eg melde om nedbør i form av regn. Det har ikkje skjedd sidan november 2017, trur eg... Er dommedag nær? Eller er det våren som er på veg? Det hadde vore stas å ta i mot WFs nye fly på Flesland, men nokon må skaffe frukost til opphavet. Sånn er livet, men ein skal ikkje klage Ha ein fin torsdag anten du er ute og flyg eller meir landfast!
God morgen fra Osl. Har akkurat kommet fra to dagers arbeid i Hel. Stille og rolig morgen i loungen på Hel. Men frustrerte meg over brusdispensere uten kullsyre. Buss ut til flyet, men frokost som ikke var i en kube reddet turen
Morn fra CPH. Hadde glemt hvor brutalt SK2861 er, men i det minste en pen tur ut fra flesland. Nytt selskap på trappene i dag. Første gang med Luxair.
Dagens utstilling på Gullstua. Trur dekoratøren er ein mann som lengter på helg. Den som har tegna toalettene på gullstua på ARN, er eit kvinnfolk
God morgen fra innenriksloungen. Været er fabelaktig både i sør og nord, turen går til TOS i dag og i følge mine beregninger venter mitt aller første gullkort når returen til OSL er gjennomført! Mye takket være tips og triks funnet på dette herlige forumet, så takk for det Ønsker alle en gulle god dag!