Torsdag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 30. mars 2017.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,747
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Asiana First lounge på ICN.
    Sto opp klokken 0330 for å dra til Haneda og ta dagens første flight.
    Gleder meg til å teste Asiana til FRA om et par timer.
    Er det for tidlig med champagne kl 0930?

2. Guden

Guden EB Diamond

Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen/kveld fra Orlando med gamle gode ungdomshelten Hulk Hogan til høyre (for de som måtte lure) Hulk.jpeg

DanH, phileas, CrotchRocket and 5 others like this.
  3. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra bollestua på TRD! Her står havregrøt på menyen før ferden går videre til AMS via OSL med fruen. Ha en fortreffelig dag alle sammen :)

Travellingalf liker dette
  4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Trondheim
    Frokost i emninga, kaffen venter på jobb. Hard jobbing venter, da er det viktig med svart nektar til drivstoff.

Ha en fortreffelig torsdag :):):)

5. Edin

Edin Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    748
    Bonuspoeng:
    93
    Morn fra FCT i Frankfurt. Her viser deg seg at 0900 ikke er for tidlig for rosa boblevann i stettglass.

Flott plass forøvrig. Snart jakt på badeand.

Misterix, RoadKing, LN-FHU and 3 others like this.
  6. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Sunnmøre også.

Grått og kaldt her i dag og slik må det gjerne også fortsette en stund for min del, siden vi setter kursen mot sørlige Frankrike på lørdag. Først noen dager i Monaco, så på roadtrip bl.a. til Carcassonne, Andorra og Montpellier før vi avslutter med noen dager i Cannes.

Det er aldri for tidlig med champis (eller øl) spør du meg!

DanH, holmen, Misterix and 3 others like this.
  7. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,054
    Bonuspoeng:
    183
    Den generelle relativitetsteorien beskriver tidsdilasjon avhengig av nærhet til objekter med stor masse. Eller enkelt fortalt at tiden går saktere nært tunge ting.
    Nå finnes det masse empirisk bevis på at alkohol innvirker på gravitasjonskonstanten. Bare tenk på " Åh så tung jeg er i hodet. Skulle ikke ha tatt den siste ..". Og at ting går i sakte kino like før man blækker ut. Andre klart objektive tegn er at gravitasjonsvektoren forskyves slik at gulvet blir skrått og plutselig kommer opp i møte med ansiktet.
    Kvantefysikken gir derfor åpenbart støtte for at alkohol innvirker på graviteten, og dermed gjelder ikke Newton-tid for drikking.

8. Edin

Edin Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    748
    Bonuspoeng:
    93
    Knew it. Men godt å få det bekreftet.

kiev and LN-FHU like this.
  9. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183

Attached Files:

Stuttfeiten and kiev like this.
  10. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Dårlig vær i hovedstaden i dag men har fått booket opptjenings periodens sist MR til TXL neste Torsdag og da er Gullkortet i boks for neste periode! Havner da på 45060 poeng :)

RoadKing liker dette
  11. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Vi skal ikkje ta ein sving til London neste lørdag? Så du har ein liten sikkerhetsmargin?

Vått og kaldt i dag her lengst vest. Skal jobbe i helga (start 05:00 lørdag), og masse overtid neste veke. Oppdaga i dag at vi sprenger budsjettet for prosjektet vi held på med på jobb.

Kjem ikkje på meir positivt å skrive om, det negative er best å la ligge :) Heldigvis berre 8 døgn til neste tur over skydekket.

Ha ein fin dag alle sammen!

12. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,747
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg kan bekrefte at det ble drukket champagne til frokosten i dag, og det gikk bra. Så empiri viser alt det er uproblematisk å drikke champagne kl 0930.

13. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
  14. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Kjem ikkje til OSL før fredag kveld dessverre (ferdig på jobb fredag ettermiddag). Og har uansett lovd meg sjølv å ikkje reise til Berlin igjen før dei opnar ny flyplass, kjenner nakkehåra reise seg når eg tenkjer på Tegel :)

God tur, husk å ta med handbagasje!

Misterix liker dette
  15. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    ....og det blev aften, den fjerde dag........ Hadde egentlig planlagt en helgetur i København med min bedre halvdel, jeg fra KRS og hun fra BGO (jada vi er såkalt "fjernsamboere"). Dessverre ville noe mikrobiologi at hun skulle tilbringe helgen harkende og hostende, så jeg måtte dra til høljelandsdelen i stedet. Men jeg hadde naturligvis ikke forutsett dette, og hadde urefunderbare billetter. Da valgte jeg å gjøre det beste ut av det: et slags kvasi MR/SR. Det ble m.a.o. KRS-CPH-BGO-CPH-KRS denne helgen. Rimelige billetter, men jeg får i det minste doble poeng fra både WF og SK. Sitter for øyeblikket i gullstua på CPH og lider meg gjennom en Cognac. Har spist og drukket godt og har handlet "fetevarer". Skal ha en liten æresrunde i tax-free før jeg pusler meg til gaten.

Henrik, RoadKing, Edin and 1 other person like this.

Del denne siden