Det ligger 2 ANA F ute på London og Frankfurt til Haneda. Ellers riktig god morgen Edit: altså om et år. 15 februar
Yo fra Oslo. Fikk booket inn en sensommertur til FRO, så satser på at det blir en eller flere fine fjellturer i området. Ha det kjekt
God torsdag fra Oslo. Våknet til melding om endringer på høstens planlagte tur til Tokyo, transfertid på ZRH er barbert ned til 40 minutter på utreise. Synes dette høres litt hårete ut, men kjenner ikke flyplassen, noen som vet om dette er gjennomførbart, eller om vi nærmest er garantert å strande i Sveits?
God morgen fra Sølvbyen. Grått, litt vått, men det skal bli sol. "Alt skal bli bra" I morges kom SAS med flightendring på LX til BKK, dermed ble det 10t i loungen i ZRH. Riktignok savner jeg loungstolen, men det ble i overkant mye. Får se om DK-mailen kan være litt kreative. Hadde vært fint med plasser hos EVA, trenger ny pysj. Ha en frisk og fin dag!
Kaffe på sengen, fyr i peisen og NRK på radioen. Ute er det +3 grader og inne er det 23 grader, med IF og Expertflyer på padden er lett å drømme seg bort til varmere strøk. For et år siden brukte vi tid på å spørsmålet, skal vi reise til Bali eller ikke fordi avbestillingsfristene var på vei til å gå ut ..
Faktisk 2x2 fra FRA. (Den andre avgangen er enn så lenge med "gammel" kabin) Dere burde slå dere sammen, gjennomsnittet er jo ganske bra..
God formiddag fra kontoret! Veldig fristende å booke en tur til HND i februar 2022.. Fint å se at det legges ut 2 seter igjen, det har lenge kommet bare ett sete? Nyt torsdagen! I morgen begynner siste helg i februar 2021.
God morgen fra Romsdalen Glimt av sol i dag. Snart helg og jammen er det snart mars også. Drømmer meg litt vekk ved å se på bookinger på senhøsten. Prøver å lokke mor med på noe sprell i starten av 2022 også, vi får se hva vi får til Reisebasillen har våknet / er våryr! Ha en super torsdag!
Stille og rolig på hjemmekontoret i dag. Fortsatt grått og trist med +3 grader her på Grorud, så jeg sitter her og drømmer meg tilbake til tidene før Covid-19, det virker jo som at det er 100 år siden vi fritt kunne bevege oss rundt i verden. Ikke så veldig oppløftende utsikt fra balkongen.
God morgen fra godstolen! Er vel helt sikkert for sent å bestille O-billetter nå tenker jeg, slik går det når man står opp litt sent. Eller, sent er det ikke, har tross alt ferie, men senere enn de fleste vil jeg tippe. Godstol, kaffe og IF, det er en fin start på dagen. Så får jeg se om jeg gidder telefonkø og fare for vanskelige svensker på andre enden, selv om de rapporteres at ting er blitt noe bedre. Ha en flott dag!
God torsdag frå eit heimekontor i Sunnfjord. Her er det plussgrader og regn, medan eg ventar i spenning på å få overført bonuspoeng frå Norgesgruppen. Eg håpar halsen kjem seg snart so eg kan få tatt meg ein tur på kontoret snart. Ei heil veke heime er i meste laget.
God formiddag. Nå er vi godt i gang med vaksinering. Alle over 81 er vaksinert, fått masse Moderna vaksinerer 60 doser, hvem vil ha? Yes, Bali here we come, karantene hvem bryr seg, hele sommer ferien går til Bali og sitte i karantene. 3 stk check, om kona får vaksine eller ikke, skal bli artig ved avreise, er vel ikke lov å fabrikker et vaksine kort Ha en super torsdag.
Statistikk og gjennomsnittsverdier blir ofte misforstått, ref. hodet i stekeovnen og bena i fryseren.
God formiddag, fra en travel dag iblandet litt ski vm. Det slo meg i går, trafikken på forumet har tatt seg kraftig opp. Veldig mye innlegg for tiden. Skal vi ta det som et tegn på at vi er på rett vei?
Ihvertfall at vi har håp igjen - jeg hadde coronaødelanewzealandturdepresjon fra nedstengninga av Norge 12.03 til desember i fjor der jeg ikke var innom IF av frustrasjon og håpløshet - tror det er mange som har kommet «hjem» til IF i det siste og som og har fått bestilt nye reiser langt frem i tid som det faktisk er realistisk at blir noe av.
Mange har vel booket en del reiser med CT som snart er utløpt, samt håpet kommer tilbake. Jeg var heller ikke her på mange måneder. Med null muligheter (realistisk sett) til å reise noe sted, ble forumet litt lite relevant for min del.
De dukket opp på awardfares, men er borte nå. De to FRA-HND-flightene forsvant tidligere idag og en venninne i Danmark fikset akkurat LHR-HND for meg. Retur finnes ikke enda da ANA ikke legger ut billetter mer enn 355 dager fram i tid.