Torsdagen er i gang og Kattegat Cup starter med første kamp kl. 11 for Halsen G16! Etter to netter i en håndballhall var det deilig med en natt på Hotel Marine her i Grenå. Og en god, men enkel, hotellfrokost. Ha en flott torsdag, på banen eller ei!
God torsdag! Jeg tar straks langhelg - må bare ordne et par ting på jobb først, så bærer det rett til Gardermoen. Hadde en uvanlig opplevelse i går: 3 av mine flyvninger ble kanselleret på ca. 2 timer - en innenlands, en til sør-Europa, og en til Afrika. Den innenlands skulle vært i dag, som jeg heldigvis fikk rebooket kjapt. De to andre er heldigvis litt lengre i fremtiden. Spesielt.
God morgen fra hjemmekontoret! Fikk svidd jordbær kortet på Sommerro i går med gutta, booket på ny til helgen med et vennepar. Før det legges i dyp dvale, likt med at kampanjen går ut. Vipps i retur er en velsignelse for en bonusnisse. På tide med en kaffe, jeg tanker inn Ha en strålende torsdag alle felles bonusnisser
God morgen fra Vangsnes ! Her venter vi på de siste krampetrekningene til fellesferien Håper på en ny CT snarest siden badeanden forsvant ilag med en koffert
Morn fra kontoret. Alt for varmt her inne, så det blir nok hjemmekontor i morgen igjen. Tviler på at noen vil savne meg her, er nesten folketomt I morgen settes det kurs mot Eidsvoll, feire et slags bryllup, så hjemover igjen og få med Susanne Sundfør. "Hverdagen" kommer tilbake... Ha en flott torsdag
Fullt av folk på jobben. Unntatt folk på jobb. Litt dårlig oppmøte på bortekontoret i dag altså. Men hva gjør vel det? Kvittet meg med div toalettmapper fra de siste reisene i går. En kompis som også er glad i å fly EVA til asia, ønsket seg flere. Fint det har bygget seg opp lager det siste året. Ha en fin dag på jobben
God ettermiddag fra Bali. Vi tok båten tilbake hit i formiddag og skal være her i tre netter før vi skal fly til Singapore igjen. I Singapore har vi fått booket bord på Gaggans relativt nye (åpnet i fjor høst) og første faste restaurant i Singapore, Ms Maria og mr Singh. En slags kjærlighetshistorie mellom ei dame fra Mexico og en mann fra India. Noe som skal gjenspeiles i maten - det skal være fusion mellom Mexico og India. Denne restauranten har også vært i Bangkok i to år. Noen som har prøvd den og isåfall har noen tips til hva som absolutt bør prøves? Ha en flott torsdag, felles bonushorer
God torsdag ønskes fra Bonaire! Klokken er ni om morgenen men har alt rukket å kjøpe meg nye svømmeføtter, (en av de gamle knakk i går!), samt lempet diverse tomme tanker av bilen og nye fulle opp på planet, så nå er det straks avreise til stranden.
Nok en hilsen fra utlandet! Labert og ustabilt sommervær førte til Potsdam-utflukt i dag. Fint her, i Sanssoucis-parken, om man liker den slags. Fikk ellers brukt nær en time på CT-linjen i morges, hvor 95% av tiden gikk med til å vente på at agenten måtte sjekke noe med kollegaer. Mulig han var fersk, men løsningen han dukket opp med til slutt, var faktisk bedre enn jeg hadde foreslått (ett færre leg intra-Europa), så her var det bare smil. Ha en fortsatt flott torsdag!
Nok en hilsen fra Berlin! Ikke så mye spennende å melde herfra, litt byvandring og klage til SAS er dagens arbeid så langt da det faktisk kan se ut som at det mangler litt poeng? Vi får vel slenge inn en «du verden» da vi også mangler ett visst medlem her på forumet…
God natt fra Seoul her i republikken Korea. jeg vet hva som gir meg lav blodsukker og det er å være sliten, spist for lite og småstressa. Men nå er det soving. Bilder og reisebrev skal jeg se mer på imorgen. Seoul ut
God kveld fra hovedstaden. En grå og nesten litt småkjølig morgen, men solen kom frem utover dagen så ble en bra dag på befaring i Vestfold på jobb i dag. Nå pakkes baggen for en liten helgetur, ikke med fly, men med det trønderske datterselskapet til de svenske statsbaner som skal frakte meg til fjells i morgen ettermiddag. Blir nok en grei togtur det så lenge man unngår flom, solslyng eller signalfeil! Nyt kvelden folkens