God torsdag frå kontoret i Florøida. Full fart og stormande jubel. Berre vel 6 arbeidsdagar att før det vert langtur rundt moder'n. Vakkert vestlandsveir.
God ettermiddag fra hjemmekontoret! Vasker klær etter tur, og fyrer i ovnen for å holde varmen oppe i hele huset. (Hunden er ikke så glad i kulden, så da må det fyres) Og ja, jeg jobber også. T-20 OSL-EWR/JFK-HND-ORD-LIS-OSL. (Har ikke avklart reisen 100% med sjefen, så jeg krysser fingrene for at det blir tur..) Solen skinner, men den varmer ikke så veldig mye. Og det blir dyrt å fyre med strøm i morgen. Heldigvis hjelper det med strømstøtten..
Vel, ikke fra egen skog, men mannen som kjører traktor hos oss når det snør har også mye ved som tilfeldigvis havner på låven hos meg for en billig penge.
God kveld fra hjemmekontor, greit å jobbe litt overtid med peisvarme Forhåpentligvis siste dag med tosifret antall kuldegrader på en stund. Ser SAS har lagt ut mer business bonusbilletter de neste månedene også til andre destinasjoner enn HND. Måtte avlyse tur dit neste uke pga. jobb, og har andre planer i feb og mars. Vil følge med på neste bolk som blir lagt ut til HND, men i mellomtiden har jeg sikret meg en backup-tur til ORD i slutten av april.