Siste tur ut fra Værnes før nyttår, så dette er farvel til bollebua. Det føles som en æra med SAS er over. Ha en fin dag med eller uten boller!
God formiddag fra Grenland. 10 min igjen av nattskift. Får hjem og finne frem snøfreseren. Det laver ned.
God formiddag fra Bodø. I dag skal jeg gjøre noe jeg aldri gjør: Fly charter. I over seks timer. I narrowbody. Det er langt fra BOO til LPA. Ønsker alle en fin dag!
God morgen! Siste innspurt på jobb før jeg tar juleferie. Tror alle gavene er i boks også, så både skuldre og legger kan slappe trygt av Ha en strålende torsdag alle bonusnisser
Her har juleferien startet. Merket da jeg fløy hjem til jul hvor mye jeg setter pris på at kapteinen prater av og til. Forskjellen på 'Heisann alle sammen, vi blir truffet av noen vestlige vinder og vil følgelig oppleve litt turbulens. Håper dere uansett har en behagelig tur', og en robotstemme(f.eks hos Turkish) som sier en generisk greie hver gang det kommer noe turbulens, er stor!
God morgen fra bortekontoret i Gdansk! Fruen og vesla med venninne skal shoppe i dag, jeg må gjøre et tappert forsøk på å vise at jeg er tilstede på Gjemmekontoret. Bare et par Teams-møter i løpet av dagen, har en mistanke om at det blir litt avspasering på slutten av dagen. I dag ble EB-status oppdatert, Diamond er i boks på rekordtid for meg ikke en gang tre måneder inn i perioden! Nå må det vel sies at 2x Saga og 1x AmEx Elite har noe med den statusen å gjøre, men Plus Pro Bio med ekstrabonus på 450 poeng på hver leg skader definitivt ikke det heller. Ha en flott dag!
Morn fra hotellsengen i Køben! I dag skal diverse julemarked samt Tivoli i juledrakt besøkes. I morgen bærer det videre mot Tokyo i C. Gleder meg!! Ha en fin torsdag
God morgen fra kaffekoppen. Det snør, men ikke så alt for mye (ennå). Venter litt med avreise, så de som har det mest travelt kan kjøre seg fast før jeg kommer. Noen timer på kontoret før trening, så er det hjem for å pakke til juleferien. Avreise til OSL via hundepasseren i kveld. T-1!
God morgen fra MBT. Ikke hjemmekontor engang, det er julefri. Dagen markeres med blodtrykkssjekk for muligens avskilting
God morgen fra Oslo. Fortsatt litt jobb som skal gjøres før julen kan startes. men ikke så ille som i fjor hvor fruen på lille julaften tok amexen og deklarerte at hun dro og kjøpte julegave til seg selv, og at jeg kunne se frem til en haug med poeng...
God morgen innflygingen til OSL. Møtte på Norwegian sin rødnese ikke langt unna her. Sjeldent man ser ut av vinduet akkurat når er fly passerer ganske nært. Årets siste flytur er igang. Reiser TOS OSL CPH BER FRA INN med SK SK SK LH EN. De første 3 leggene i pluss bio, så er det over på LH billett med C oppgradering for å skrape sammen litt mer poeng (ikke helt i mål med fornying av EBD), og tilslutt bakerst i bussen med Air Dolomiti, som hverken gir poeng eller anerkjenner SK*G Meget fornøyd med sjekkinn på TOS som klarte å tagge bagasjen hele veien, på tross av to forskjellige bookinger
Det er da blå himmel på solkysten .. Godt det er helg .. snart jul Husk at i natt som kommer kl 04:27 går vi mot lysere tider
Hilser fra årets siste bortekontordag i hovedstaden. Her kommer akkurat tilstrekkelig med snø idag, så vi får en hvit jul, det er god timing. Morgenkvisten brakte også med seg en helgebooking til London godt utpå vårparten. Det kan fort bli siste mulighet til *A-loungerun for min del, i alle fall basert på EB-status. Ellers krysses fingrene for at @kjeeli rekker TG-F i dag, ser at SK803 kom veldig sent ut fra OSL. Mulig loungerun må erstattes av transfer-run. Ha en fin dag!
Vintersolverv er vel først i morgen, så fredagen er etter det jeg ser belemret med hele 1 sekund mindre dagslys...
Brukt to timer på OSL CPH, og nå sitt man her og vente på seint innkommende fly, 1:35 forsinket. Greit å nå connection, men lounge dama sa at vi får se hvordan været er når flyet kommer seg hit, det er visst en storm på tur