Torsdag og siste måltid

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av jgroneng, 18. april 2019.

  1. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,212
    Likes mottatt:
    17,271
    Bonuspoeng:
    293
    Nå var det Jesus’ siste måltid de bedrev tiden med på denne dagene for mange hundre år siden.

    Det blir det ikke på dette reisefølget i Singapore! Tror det kan være helt ok å få et bredere sete på vei hjem, med all den fristende maten som må smakes på. Vi har ennå en dag i byen, før vi skal hjemover i morgen.

    Ha en fortreffelig dag, om dere er i luften, på hytten, på nattverd, på jobb eller hjemme.
     
    Kristian, Earl, ArthurDent and 8 others like this.
  2. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,892
    Likes mottatt:
    12,780
    Bonuspoeng:
    183
    For eks-forloveden og meg er det vanlig frokost i Hua Hin idag. Men i morgen blir det lang fredag, for da må vi legge til 5t i tidsforskjell på veien hjem.
    God torsdag ønskes til alle i alle tidssoner!
     
    Kristian, Earl, ArthurDent and 6 others like this.
  3. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,229
    Likes mottatt:
    22,409
    Bonuspoeng:
    183
    God skjærtorsdag frå Sunnfjord. Her har ikkje sola stått opp endå, men det har far og son. Han leikar på golvet og eg sit i stolen og småbannar etter ei natt med mykje våketid. Eg kan uansett glede meg til at det no er under to månader att til neste flytur. Då tek Widerøe domestic F meg til hovudstaden.
     
    veeegard, Kristian, Gribb and 6 others like this.
  4. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,555
    Likes mottatt:
    4,250
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, man kan si hva man vil om Jesus og hans kompiser, men de har nå ordnet oss en god del med fridager de gutta der:)
    God skjærtorsdag fra OSL, turen går til Danmark for et par dage med familien.
    God Påske til alle
     
    Kristian, jgroneng, Avixlo and 4 others like this.
  5. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Her på Waikiki beach er vi i ferd med å gjøre ferdig onsdagen. En annerledes påske.
    069C9F7D-515A-4C9D-A657-3E512597F70D.jpeg
     
    paron, Upsaker, Kristian and 14 others like this.
  6. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,013
    Likes mottatt:
    6,494
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden, hvor første måltid akkurat er fortært.
    Straks går turen til OSL, hvor BA tar meg på pilegrimstur til London. Turen går bak i bussen, uten status, men klarer vel et par timer blant de uvaskede masser.

    Ha en torsdag uten full skjæring!

    Edit: null loungetilgang behøver ikke å være kun trist: Fiskeriets fish&chips sviktet ikke denne gangen heller, så den kulinariske akklimatiseringen fikk en god start! Second breakfast unnagjort...:)
     
    Last edited: 18. april 2019
    Kristian, Earl, ArthurDent and 3 others like this.
  7. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,229
    Likes mottatt:
    22,409
    Bonuspoeng:
    183
    Påskefarga solnedgang og greier. Skal seie dei har det i USA.
     
    ArthurDent and NoLimit like this.
  8. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sandefjord
    Og god skjærtorsdag forresten

    Frem til nå har jeg bare ønsketenkt meg en verden rundt billett og sett litt hos de representative flyalliansene, men det blir nok en stund til det og før der skal mange flyreiser tas. Innså forsåvidt at jeg skulle ha bestilt ønskelig avgang igår tilbake til Tromsø for nå er samme avgang dobbel så dyr...

    Idag blir det ingen flyturer, men kameraten min som har vært i Japan med Finnair kom hjem idag så han + noen andre kamerater er invitert til meg for å spille kort/brettspill og drikke litt (ungdommen nå til dags ;))

    Så får jeg ønske alle en fin skjærtorsdag uansett hvor den tilbringes
     
  9. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    ....Ex-forloveden; som i ..kone, eller exforlovede som i "Hils på min kommende ex-kone" ;)
     
    jgroneng liker dette
  10. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    For øvrig: God skjærtorsdag fra Hardangerfjord/det Sunnhordlandske..... eller egentlig på vei opp i Midthordland. Stuerten ombord gjør sitt ytterste for at overgangen fra luft tiil sjø skal bli så smertefri som mulig. Må i grunnen si at han klarer jobben ganske greit. Vi hadde en flokk med springere ved siden av båten i går. Men de hadde visst en avtale og dro raskt forbi. Siden Eddie 47 er så svimmel av glede over å se litt blå himmel (at han oppdaterer dere ca hver time ) behøver jeg ikke å si noe om været. Hadde jeg ikke hatt en vakt som tilsier at jeg må prioritere søvn midt på dagen, hadde jeg kommet solbrent hjem. Kos dere med alle skjærene og reten av påsken!
     
  11. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    645
    Likes mottatt:
    2,942
    Bonuspoeng:
    93
    God skjærtorsdag fra hotell Viru Tallinn. Her er KGB museumet besøkt etter et flott tips fra @Avixlo på forumet for noen uker siden. Supert at det er så mange på forumet som er flinke til å dele gode reisetips utover flyreisene. Er du litt interessert i historie så vil jeg anbefale at du setter av en god time til en guidet tur i den hemmelige topp etg på hotellet hvor KGB museumet ligger. Kom du som utlending til Tallinn under den kalde krigen var det kun hotell Viru du fikk bo på. Her ble så godt som samtlige rom overvåket. Så kan en spørre seg selv om overvåkningen i en annen form egentlig er så mye mindre i dag (jf når du eks sender en email). God påske.

    4575697A-F1F7-4357-9481-7754FF286F25.jpeg
     
    Last edited: 18. april 2019
  12. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,212
    Likes mottatt:
    17,271
    Bonuspoeng:
    293
    Den er nok ikke det, og for oss nordmenn så er svenskene verstingene!

    Men ja, Hotell Viru og KGB museet er fasinerende.
     
    phileas liker dette
  13. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,892
    Likes mottatt:
    12,780
    Bonuspoeng:
    183
    Vi har besluttet at vi ikke orker å bytte hverandre ut :) :)
     
  14. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Budapest. Her ble det en lang natt med mye gin og tonic etter å ha inntatt et meget godt måltid på Pampas i går kveld sammen med @KRS og frue i går. Alltid hyggelig å treffe hyggelige mennesker, men jeg kjenner i dag at jeg burde fulgt deres eksempel og tatt en tidlig kveld. Begynner å bli for gammel for dette...

    I morgen er det dessverre slutt på påskeferien, vakt i helgen gjør at jeg må sette meg på flyet klokken 12:00 og reise hjem... :(
     
    jgroneng, ArthurDent and Kristian like this.
  15. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    :D:D
     
    ArthurDent liker dette
  16. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå Aust-Finnmark!

    Sola skin ute og det er varmt, rundt +4 grader. Det betyr at det blir iskrem til dessert i dag. Det gler vi (rojalt fleirtal) oss til :)

    Ha ein fin-fin skjærtorsdag!
     
    Earl, jgroneng and ArthurDent like this.
  17. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra CPH. Årets første ferie er nesten over. I morgen tidlig skal jeg visst på fjellet... spørs hva jetlagen sier om det. Ha en fin påskehelg hvor enn dere er!
     
    jgroneng, ArthurDent and Kristian like this.
  18. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,729
    Likes mottatt:
    21,915
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Los Angeles, nærmere bestemt Marina del Rey. Koffertene er pakket og det er på tide å finne Polaris-loungen for en bedre frokost. Deretter rad 1 hele veien til Oslo. God påske til alle sammen!

    9AE824D9-9C9F-4EFD-9685-0B65FE836C44.jpeg
     
    CrotchRocket, miura, Earl and 11 others like this.
  19. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Kofferter fra hjembygda jo.

    Vel hjem!
     
    Upsaker liker dette
  20. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,229
    Likes mottatt:
    22,409
    Bonuspoeng:
    183
    2+2 config heiter vel «domestic F» i USA?
     

Del denne siden