God morgen! Endelig terrasse og deilig morgenkaffe og magemedisin, en vet aldri hva magen tåler i uvante strøk Godt det er helg
Jeg må vente i 7 minutter før jeg kan skrive her. Edit: God torsdag! Jeg skal sitte på fly helt til fredag morgen, så torsdagen blir bare borte.. Men jeg skal kose meg her!
Morn fra Stjørdal! Spesifikt Quality Værnes. Har levert fruen + arvingen hennes til flyplassen og de er straks opp i luften med en WF Embraer. Dagen startet med 0.0 bar i et dekk, men heldigvis var Shell bare 50 meter unna, fikk fylt, kjørt og kommet tilbake. Venter på at dekkbutikken/verksted ved siden av Shell skulle åpne kl 0800 og joda, de hadde tid og fikset hullet på 20 minutter. Kun 250kr. Im man først skal punktere er dette den beste måten å gjøre det på Skal selv snart til flyplassen igjen for å få meg på et fly til CPH og videre til DUS. Får ta meg en frokostøl/vin for å roe ytterlige ned Ha en herlig dag!
God morgen T-1 klar for reise, huff, er for lenge siden sist reise ja. Ha en fantastisk dag i luften som på bakken.
Whisky så tidlig @Eddie47 ahhhhh en av de fine privilegium med å være arbeids ledig @holmen må du kose deg helmax, god tur, ANA F > LH F (altså tv monitoren) ut. som er svaksynt, hadde glemt brillene, og benyttet mobilen som zoom...
God morn! Glatte forhold i trønderstaden og det ble en utfordrende joggetur til jobb. Ingen brekte bein og med en kaffe innabords så er en heldigvis godt i gang Lenge mellom hver oppdatering her da det er ekstremt hektisk på jobb med dertil daglig kveldsøkter. Følger med alle First-reisebrevene og det klør etter å få kloa i en her også T-20 LAX (Nå i A330 i stedet for A350 riktignok)
God torsdag (kvar vert dagane av?) frå Florøida. Det ligg an til nok ein fin dag her vestpå. Dessverre utan noko flyging i sikte. Har du tatt med deg LH F slippers ombord hos ANA, @holmen? Kos deg på flytur. ANA the Suite er deilig.
Ettermiddagshilser fra Land of Smiles, avdeling Bangkok. Her har man utnyttet en dag med relativt moderat hete til utagerende by/parkvandring, det skal visst bli både hetere og dårligere luft inn i helgen. Et av de siste sightene for idag ble Sathorn Unique Tower, også kalt Ghost Tower, etter at finanskrisen på 90-tallet satte en bråstopp for ferdigstilling. Om kveldens inntak i hotelloungen gir tilstrekkelig med fyr i maskineriet får man vurdere en tur opp i tårnet, for litt freerunning. Har sett glimt på YouTube, fra dette bygget, det ser jo ut som en aktivitet som er midt i blinken for en svært så godt voksen kar... Ha en dag/aften fri for brekkasje!
God kveld fra hovedstaden. Når arbeidsdagen var full av Teamsmøter var det godt å komme seg ut i marka etter jobb, fine forhold i løypene er det fortsatt, overraskende bra egentlig med tanke på mildværet vi hadde i starten av uken. Kvelden tilbringes i sofaen med å se Norges (og Bergens) deltaker ta seg videre til kvartfinale i Champions League, imponerende av Brann-damene! For øvrig er det riktig dag å drikke whisky @Eddie47 @drsyk for i dag er det "Burns night" - den årlige feiringen av Skottlands nasjonalpoet Robert Burns og da skal det stå whisky på menyen Nyt kvelden folkens
Måtte bære dem med meg gjennom hele JFK. Et slit! Jeg vet at ANA har tøfler for litt mindre føtter enn det jeg har, så det var bare god planlegging. Og SAS har ikke tøfler, så da blir de brukt på vei hjem også.
Eg har heldigvis relativt små føter, so ANA-slippersane var berre litt for små, men fekk med meg begge para heim etter turen min