Hei fra Trondheim Ett år eldre og fremdeles like ung... Jobb, henting av kidsa og deretter blir det livlig på Lerkendal ikveld. 12 dager til neste flytur er det også... Ha en fortreffelig dag
Gratulerer med dagen frå innanriksbua på Gardermoen! Fakirflyging (alle flygingar før 0830 er nettopp fakir) til TOS i dag. Tilbake til korrekt (?) side av moralsirkelen. Loungen skal tømmast! Tralla skal ribbast! Luksusdyret skal få frie tøylar på SK Plus Ha ein fin dag! EDIT: Flyrelatert fotografi: PS Gratulerer òg til @Schlandy
Da er vi to gratulerer. Kort dag på jobben i dag og så en bedre middag med familien i kveld. Har et hav av turer til høsten jeg må se at få ordnet hoteller til, ikke det verste man kan bruke litt tid på God dag til alle
Gratulerer med dagen @LN-FHU og @Schlandy God morgen fra en våt by... det regner så mye at selv demningene ikke holder vann https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/WLKG2Q/Demning-brast-i-Munkebotn--Trar-knakk-som-fyrstikker Men turistene kommer, nesten som de mektige skipene kommer inn på soverommet ..
God morgen til alle! Og gratulerer med dagen til alle som har bursdag! Bursdag er alltid stas. Her utenfor hovedstaden er det faktisk sol, og det var godt over 10 grader da jeg dro hjemmefra. Skal visst bli grei (normal) sommertemperatur utover dagen også. Må "lese" i underkant av 1000 sider med rapporter før lunsj, men tenker at jeg har fortsatt god tid, så da kan jeg henge litt på IF først. Snart helg!
God morgen til alle som flyr, besøker lounger, eller ønsker at de gjør det. Gratulasjoner til @LN-FHU og @Schlandy! Fint når tiden går uten at man blir eldre, i hvert fall inni seg Siden det er frokosttid, og dessuten ser ut til å være mye usunt kosthold på forumet, tilbyr jeg idag frisk frukt. Ikke har det falt langt fra stammen heller. Ha en fin og fruktbar dag, alle!
God morgon frå solrike Valdres. Her merkast det at hausten kjem, og det ser nok ein gong ut til at den blir travel. Blir tid til nokre reiser, sjølv om dei ikkje er av det eksotiske slaget, og det er SK Plus som står for det mest eksotiske slaget fram til 12 desember då ein skal prøve nye bokstaver på boardingkortet til SQ! Elles gratulerer til alle bursdagsborn, skal sjå om eg skal ordne ein vaffel i høve dagen!
God morgen fra hjemmekontoret rett utenfor OSL. Noen timer til her så er det tid for flight igjen. OSL-MQN, direkte med WF764 på en Dash 8-100. Det er nok "tidenes" kontrast til flighten LAX-LHR for 6 dager siden, BA268 med A380. Regner med det er loungetilgang selv med WF billett så om noen trenger å gjestes inn rundt 12:18 så lar det seg gjøre. Fly forsiktig.
God morgon og til lukke med dajen til @LN-FHU og @Schlandy. Også Sunnfjordingane som skal på trippeltrumftorsdag og handle dassrullar vert våte i dag.
En liten presisering ; Dagen var i går, derfor ett år eldre idag Men tusen takk for alle gratulasjoner
Gratulerer med dagen/-overstått til @LN-FHU og @Schlandy . Sliter kontorstolen på et lettskyet Sørland i dag. Helgetur KRS-BGO f.o.m. i morgen kveld.
Ha en strålende dag! Dagen vil blant annet bli brukt til Trippel-Trumf og Tomat-kjøp på Meny. Her er det lite flyging for tiden, men har i det minste bestilt 2 turer de siste 2 dagene... PS! Gratulerer til @Schlandy med dagen i dag, og på etterskudd til @LN-FHU
God ettermiddag fra Gardermoen og gratulerer med dagen/med overstått til bursdagsgjengen Etter 2 dager hjemme er det tid for å fly litt igjen. Ferien må jo brukes, så hva er vel bedre enn noen flyturer I dag er det SAS som venter, avreise til Kastrup kl 13.35. Ett kjapt lite besøk, da jeg skal hjem igjen i kveld. Deretter er det hele 2 dager før neste flytur på søndag... Nyt dagen folkens
Gratulerer til @LN-FHU og @Schlandy ! Feirer dagen for dere med et glass champagne i sete 4A på SK943.
Gratulerer med dagen til @Schlandy og vel overstått/overlevd bursdag til @LN-FHU! Skål! Ha ein fin dag alle sammen!
På en torsdag som er grå.. I dag gikk hus nr. 80 .. på KLM Busines får (fikk?) man et lite miniatyrhus med genever, nå rydder og kaster vi .. og i dag gikk nr 80!