God morgen fra OSL. I dag blir det BA til LHR. Noen skal på shopping, noen er med for bæring. Innsjekk helt knirkefritt, null stress i sikkerhetskontrollen og på OSL loungen ca 11 minutter etter at taxi’en satte oss av utenfor. Endte opp på sete 6DF siden vi booket seint, cred til BA som tilletter aviosbooking for gullmedlemmer selv om det var noen få billetter ledige for salg. På loungen er det vel denne som frister mest; Men siden fruen er med så endte jeg opp her: Ps; litt siden jeg fortsatt har trua på at BA serverer ekte bobler på flighten også. Skal bo på Intercontinental Park Lane. De ville ikke bekrefte at vi kunne sjekke inn 10:00 men rimelig sikker på at det løser seg. Edit; BA hadde glemt å laste varm frokost. Fruen tok ett stykke brød med ost/skinke/salat; Meg tok sjampis og kaffe;
God morgen fra den Arktiske hovedstaden. Jeg la meg tidlig igår og dermed stod jeg opp tidlig idag. Så nå venter jeg egentlig på at jeg kan ringe forsikringsselskap sånn at jeg vet om jeg får penger for ubrukt fly eller ikke. Men ellers er jeg klar for jobb. Så ha en flott torsdag alle sammen
God Morgen. Heldigvis holdt vesla ut til nesten seks. Tror jammen meg at jeg skal på jobben i dag, er jo alt fra prosjektmøter og ledermøter til digitaliseringsmøter.
God morgen fra tigerstaden T22 til påskeferien, la ingenting komme i veien. Fått fylt opp med noen NC opphold i appen, lå sørgelig lite der siste tiden. Ha en strålende torsdag alle IF-ere
God morgen! I dag skal det enten snø, regne eller sludder en hel masse. I følge yr og andre kilder. Vi sitter ytterst på stolen og biter negler. Neida. Vi gjør ikke det. Vi drikker kaffe mens hunden sover litt mer. Straks avgårde på kontoret. Hadde avdelingsmøte på tirsdag. Da var det stinn brakke, og masse folk jeg ikke hadde sett på to år. I går var det GOD plass igjen. Folk vil visst helst sitte hjemme. I morgen skal det flys igjen! Bo på hotell og greier. Fancy. Snakkes!
God satan i helvete dag fra Oslo! første tur ut i Europa er om en knapp uke og jeg må vel begynne å lese meg opp på hva som gjelder og ikke gjelder av bestemmelser rundt forbi. Får håpe det er levelig! Ellers tok jeg med ungene på en spennende roadtrip tur retur Drammen i går da det var nærmeste politistasjon med en rimelig radius fra Oslo hvor man kunne få time for nytt pass med mindre enn tre måneders ventetid. Har sagt det før, men gjentar det - har du pass som må fornyes og planlegger å reise til sommeren - fiks passet asap!
God morgen fra Sølvbyen. Feiget igjen ut på Thailand, og tar en ny Granca i stedet. Bonus ned, og Edelweiss/Swiss/SAS hjem i biz for drøye 4k og en natt på ZHR. Hva gjør man vel ikke for å få luftet seg litt. Ha en fin dag, alle trofaste IFere.
God morgen fra riksstaden. Fortsatt grått, men ikke kommet noe snø som noen meldte, heldigvis. Fullt opp med møter, gårsdagen blr brukt til å bytte plass, da en slutter med bedre intrakontorplassering enn undertegnede. Føles uvant men bra, gjelder å ikke nøle med slikt, ellers kommer noen andre og tar plassen. God dag for fotball i går også, kun et poeng til toppen. Ha en strålende dag.
God morgen fra bykontoret. Fikk jomfruturen på et helt nytt togsett i morges. Den var egentlig ikke planlagt å bli tatt i bruk før om noen dager, men fikk beskjed at det ble litt hastverk siden toget den skulle erstatte plutselig ikke lenger funket. Greit for meg... lurer på om konduktører er like glad i "ny tog lukt" enn mange er i "ny bil lukt". Det som dog ikke er bra, er at det ikke er gratis kaffe ombord dette toget og maskinen er ikke i drift enda. Ting blir vel bedre når toget er innkjørt. Jordnær transport for meg i dag altså... men skal senere snakke med en kollega som vurderer å ta en tur til Hawaii i påska. Bare for å veie opp litt. Ha en flott dag!
God morgen! Jeg følger i @Wiolenze sine fotspor om noen timer, men det er bolaget fra Frösundavik som skal fly meg over til LHR i dag. De har holdt av en ledig plass ved siden av denne EBD'en - men det kan jo endre seg før flyet tar av.
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Stor presentasjon for en potensiell kunde om en liten halvtime så vet ikke helt hvorfor jeg sitter på IF.. Kanskje fordi min rolle i selve presentasjonen ikke er stå stor. Men nye prosjekter er iallfall gøy. Og timer i banken! Etter seier over Arsenal i går slo det meg at Liverpool faktisk kan vinne PL, igjen! Siden det var lockdown og ingen mulighet til å komme til England for to år siden ble det en spontan-booking for hele familien til siste runde i slutten av mai. Og 20% på EB-turer fra SAS gjorde jo valget enda enklere. Kun 84.000 poeng for fire stk (ett barn) t/r LHR i Plus er helt OK =) Ha en flott torsdag!
God morgon frå Sunnfjord. Eg trur eg har spøkelser på garden. I går kveld var samtlige vindauge på bilen opne. Eg synst spøkelsa kunne synt litt meir omsyn til privat eigedom. Arbeidsdagen vart starta med å betale momsen til selskapet mitt. Ei veke på overtid, og summen var høg nok til at eg kunne flydd inn ein diamant. Ein får tenke positivt; Det betyr at ein går med overskot. Eg får vel snart surre meg til å tinge AmEx Elite før kvalifiseringsperioden er omme, slik at eg får gull neste periode òg. God tur til LHR til @Wiolenze og @tobeornot999. Og ikkje minst til @Berlioz som skal til Granka (Granka! Granka!).
God morgen. Kursdager igjen. Så da blir det nok en lang dag. helt uten flyving. Hva er greia med at det ligger bookbare billetter på Sas sitt eget *A søk, men når en ber konsulentene booke dem så "finnes de ikke"? Lei av SAS for tiden
Siste helgen i januar fløy jeg inn en diamant for 5700 kr .... BGO-LAX-BGO Riktig nok ble jeg oppgradert begge veier og fikk 97496 statuspoeng
Riktig god morgen alle! Bykontor om litt. Hjemmekontor enn så lenge. Ha en fin dag alle sammen! (Nedtelling til langtur pågår her, merker reisefeber sakte men sikkert kommer, T-17)
På solkysten er det grått og vått i dag, litt sånt «austlandsveir», og godt er det for tørken har gjort det brannfarlig på marken og i skogen … I dag kom apanasjen og da må jeg en tur til den lokale langeren og få tak i noen bobler +++ det tynnes ut i vinskapet ..