Torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av geddi, 14. juli 2022.

1. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,744
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdags morgen!

Dagen startet med å følge venneparet vi har vært sammen med på Jeju til flyplassen. Her la jeg merke til et skilt med mange navn på flyselskap jeg ikke har hørt om før. Må definitivt sjekkes ut!
    IMG20220714112701.jpg

Når vi kom tilbake til hotellet spotted jeg en god, gammel livery i form av en Asiana Boeing 777. GMP-CJU har lenge vært den ruten med flest flighter i verden:
    https://simpleflying.com/worlds-busiest-routes/

IMG20220714131122.jpg

Ellers er ikke resten av dagen satt, men blir sikkert en tur til bassenget, så får vi se hva dagen bringer. En fin dag ønskes alle!

Last edited: 14. juli 2022
  2. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Oslobyen.

indahla, Flymunda, OyvindN and 11 others like this.
  3. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,575
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.

T-1 til ferie del 2, jeg fikk mail av Stordalen om hvor det har blitt av meg siste halvår ;) Kaffen er satt på, frisøren skal besøkes i lunsjen. Kofferten skal pakkes i kveld.

Ha en strålende torsdag alle IF-ere:)

4. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra ladestasjon på Langrønningen. Sommerferie med eget avkom starter i dag med en dyp anger for å ikke ha bestilt med dy eller Flyr på søndag
    Sms fra sas var på gratis ombooking og ikke kansellering, men alternativene var dårlige
    Vi får se hva som skjer lørdag ettermiddag…
    En god dag ønskes

5. Cforoe

Cforoe Bonusjeger

Likes mottatt:
    654
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Toten!
    Venter i spenning om det blir noen tur til Toronto i morgen.
    Kveldsflyet til Stockholm i dag ble jeg booket om til til Ethiopian. En pen liten oppgradering fra C i SAS til C hos våre Etiopiske venner. Utfordring er å finne alternativer til YYZ. Har ikke sett så mange 0'er før hos ExpertFlyer når jeg søker på alternative flighter. Så ingen tvil om fulle fly om dagen. Det positive er jo at de i utgangspunktet booket om en bonusbillett.

Får vel vurdere å pakke for sikkerhets skyld.

Flymunda, OyvindN, Calling and 15 others like this.
  6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra terrassen. Skyet, men levelig. T-11 til PUY?

Og streiken? Blir det ikke en løsning i dag er det slutt. For alltid!

OyvindN, Calling, Arvid1410 and 12 others like this.
  7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,508
    Bonuspoeng:
    293
    Det er vel å dra det laaaaangt??

8. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,160
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra en veldig rolig gull lounge i CPH. Sjeldent at jeg har sett så lite folk her. Ellers er det svært mye folk på flyplassen nå.

IMG_20220714_080133376.jpg

IMG_20220714_075506223.jpg

Det går videre mot LHR om 6 timer. Jeg måtte nok investere litt tid i å få turen - som opprinnelig skulle gå via OSL - endret på SAS telefon. Det var ikke enkelt, til tross for Diamant kortet. To ganger ringte dem ikke tilbake i det hele tatt.

Turen i dag startet også med en liten nedtur. 23 minutter venting i TRD ettersom fast track 'en var stengt.

Men nå gleder jeg meg til en liten tur til byen og etterpå selvsagt turen til LHR.

En god dag ønskes alle!

9. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen, torsdag, møter i kalender og lite som minner om sommer, sol og ferie i riksstaden.

Lite spennende ellers å melde, bortsett fra at yr, spår varme, som igjen kan lede til en tur til vestfold, ikke med fly, men for å komme nærmere sjø.

10. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Absolutt. Og jeg tror det ordner seg nå. Men de kan ikke bare fortsette uenigheten og tro at det blir et levedyktig bolag.

11. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,548
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra sengen.

Venter på at dusjen blir ledig. Så blir det dusj, frokost og farting. I dag er målet Mönchenglattbach for å se på en konsert i kveld. I morgen settes kursen til Køln. Gleder meg!

Ha en flott dag dere!

PS er det interesse for vingefri reisebrev? Togferie har mange fordeler og ulemper sett opp mot fly. I de fleste tilfeller vil jeg nok foretrekke fly, men i noen er tog et fullgod alternativ. Og nei, jeg er ikke blitt medlem i greenpeace eller noe slikt :p i år var tog et alternativ for bil, fly var utelukket allerede før streikene og flyplasskaos oppsto :)

12. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, selvfølgelig! Vi har godt av litt variasjon, og nå når Deutsche Bahn er blitt *A-medlem, så er det vel også rett og rimelig!

13. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,637
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Sunnfjord. Vindfullt utomhus, og om ei veke skal eg visst ein snartur til Chicago. Det vert stas om det vert noko av. Berre det vert slutt på streikinga innan den tid.

14. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,315
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Gjemmekontoret. Neste uke kan jeg heldigvis late meg uten dårlig samvittighet. Blir også spennende å se om jeg får tilbud om ny jobb da, som vil inkludere mer reising enn den jeg har nå. Ønsker alle streike-rammede lykke til, og god reise til alle som faktisk kommer seg på vingene.

15. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,765
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra hytten! (Ikke på Vestlandet)

Lat morgen ble avbrutt av barn som ville plukke moreller. For veldig mange er det ikke noe uvant med dette, men vi har ikke barn..

Ulempen med å være så innmari kule og greie, er at alle barna i nabolaget heller vil henge hos oss enn hjemme hos seg selv.

Men, det var kanskje på tide å stå opp kl 10 uansett?

Dagene går med på boklesing, litt hagejobbing, og morellspising. Naboene kommer innom for en prat, og/eller for å finne barna sine. I går bygget jeg en port, veldig fornøyd med meg selv, så jeg fikk en øl (av meg selv) i premie.

Håper alle har en deilig torsdag!

16. sday

sday EBS, Avis pres, Hertz pres,Sixt Plat

Likes mottatt:
    213
    Bonuspoeng:
    43
    Hilsener fra Sardinia! Far ligger under parasol og prøver å endre på hjemreisen.

Attached Files:

Sonictravel, holmen, Berlioz and 7 others like this.
  17. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,508
    Bonuspoeng:
    293
  18. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,508
    Bonuspoeng:
    293