God morgen fra OSL! Endelig skal jeg ut og fly litt igjen. I dag på billigste Lufthansa billetter. Turen går til TLS, via MUC. Vekk fra snøen!
God torsdag fra Trondheim! Vi har et arrangement på jobb denne uka, og jeg tilbød meg å kjøpe inn kjeks, frukt og gulrøtter i dag. Men sjefen ville gjøre det selv. Fader også, i dag hvor det er trippeltrumf....
God morgen fra Trondheim. Finvær og langhelg blir aldri feil. Også trippeltrumf. Legger ved et bilde fra sist trippeltrumf-torsdag
God morgon frå Adriaterhavskysten! Her er livet tungt, kan de tru, men eg tar ein for laget. Eit lite stemningsbilete frå gårsdagen får stå som eit eksempel på at eg tar oppdraget på alvor: Diverre ingen trippeltrumf å spore her på Balkan, så her får de ta støyten, gutar og jenter! Ha ein fin ein!
God formiddag fra Trondheim Strålende vær , men nyheten om husbrann til bestekompisen demper dette...Heldigvis gikk det bra med alle sammen !! Endel jobb å gjøre så ermene er brettet opp og kaffekoppen fylt. Ha en sikker torsdag !!
Hei fra Romerike. Her har det detti ned 20 cm snø det siste døgnet, så ser mer og mer fram til Nice om en drøy uke. Ha en fin en folkens
God formiddag, iler hjem fra Budapest for å rekke trippeltrumftorsdag. Blir en glad hest, epler og gulerøtter skal hamstres. Ser det rapporteres om hvitt underlag på OSL, men det ser ut til å holde med 45-60 min delay på D8347. Kan ikke klage for mye da
God morgen medforumister, ser det er mange fra Mustache City her i dag og det er jo bra Her meldes om sol og vårvær! Sitter på kontoret og prøver å gå gjort unna noe av arbeidet som tårner seg opp, mens man teller ned til morgendagens tur til Franz Josef Strauß Airport via Jessheim International om nøyaktig 18 timer og 40 minutter.
Kristiansand calling! Det blir milerun i helga fra KRS til HKG for å beholde EDB et år til. Må jeg gjennom passkontroll etc for å boarde igjen? To timer fra landing til take-off.
God kveld fra Oslo. I morges lå snøen utenfor soveromsvinduet, men i løpet av dagen har bådet snø- og regnværet blitt borte og nå i kveld har solen tittet frem Her har jeg akkurat returnert fra Kiwi hvor trumfpoengkontoen har fått ett skikkelig påfyll. Nyt kvelden alle sammen