Mye aktivitet på forumet i dag, men alle har glemt at det er blitt en ny dag! God formiddag fra hjemmekontoret. Torsdag betyr snart helg, og det er digg. Ingen reise før neste uke, da skal SEN ordnes frem til februar 26. Prøvde å booke en reise med KLM som kom opp både på AF og på SAS.no, men da kom det bare "Dette er en populær reise, prøv en annen dato" (eller hva det står). Søkte opp på nytt, billettene var fortsatt "tilgjengelige", men gikk ikke an å booke. ??? Jaja. Da sparte jeg de poengene. Ha en fin en!
God føremiddag frå Sunnf.. neif... Eg er jo på BGO! I det minste nesten. Nokre timar til med jobb, og deretter går turen over vegen og innsjekk før eg set kursen for sjølvaste Afrika!
Hei fra hjemmekontoret. Fikk ombestilt en t/r til Buenos Aires. Nå blir det flere KLM hus i kolleksjonen Går glipp av en siste tur med 747 i andre etg, men en mye mer smidig ruting med KLM med en Dreamliner er heller ikke å forakte. Gleder meg! Masse ledige billetter med KLM til/fra Sør-Amerika nå. Løp og kjøp! Ha en herlig torsdag
God ettermiddag fra kontoret. Tok Vespaen til jobb i dag, det var en tabbe. Buksa mi er fremdeles våt... Fikk closet noen gode prosjekter i dag, så nå skal jeg be sjefen om tilgivelse for at jeg vurderer å fly med 15 sky team-selskaper før nyttår... God torsdag alle!
SAS altså... Har en jobbtur til Boston snart. Den var bestilt på Travel Pass Corporate for lenge siden, og prøvde å spare noen kroner for kunden ved å bestille i SAS Plus bortover. Nå gir jo TPC noen av de høyeste billettklassene SAS har, så tenkte at det burde være greit å oppgradere med poeng eller cash. Neida, fikk bare feilmelding, så måtte lete meg frem til forklaringen. Hva i allverden er tanken bak å nekte dette:
God formiddag fra Porsgrunn Første nattskift unnagjort. En pakke Cleenex og en eske Riccola var nattmenyen. Jobbe i natt også, så helgefri. Har en kompis som bor i Miami, Coral Gables. De slapp visst unna orkanen greitt. Har tur bortover i begynnelsen av desember, så fint at ikke hele området ble ruinert av "Milton" Ha en lun dag
Har en fetter i Fort Lauderdale, de slapp også unne både Milton og Helene. Det har regnet "en del", men ikke noe mer. Han driver og selger huset nå, så han var ganske happy med situasjonen.
Det er torsdag og jeg sitter og drikker øl i Tallinn bestilte MR før sommeren uten å tenke på at været i Tallinn er som været hjemme denne tiden av året.. trist,kaldt og grått. Så med førstereis som skyteam elite plus, ble det spa og påfølgende øl og mat på det som er blitt min go-to her i byen, Beer&Barrel straks vender jeg nesen hjemover. Rekker litt mer rock på stereoen og gamle tegneserier på tv-en her