God dag fra US pre-clearance!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASlovah4evah, 28. juli 2016.

  1. Hallå. Jeg kjeder meg. US pre-clearance åpner om ca 1 time.

    Hva kan jeg si... annet enn at det å reise jammen gir en bredspektra sanseopplevelse. Gårdagen var preget av alt fra frisk fjell-luft med en frokost-tur til et fossefall i Rocky Mountains - til en klam ettermiddag ombord Greyhound-bussen. Hvor min venninne etterpå sa "OH MY LORD... I almost died back there! When the aircon went off, the whole bus reeked of old ball sweat! I'm telling you, one more minute and I'd pass out!". Jeg ler enda. Men nå har man jo opplevd det også. Håper jeg ikke må ta Greyhound noe mer i mitt liv. Eller bo på hostel. Man er jammen heldig i livet som kan velge hotell og reise standsmessig.

    Ha en non-greyhoundy-kinda Donnerstag! :D
     
    geddi and Kjakan like this.
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra hytta i skjærgården!

    Endelig en dag med blå himmel og sol. Joda, det er skyer her også, og i sted kom det en regnbyge også. Men i forhold til regn og storm i går er jo dette himmelrik!

    I ettermiddag får vi besøk her ute og en stor indrefilet skal på grillen! Og så må det vel en del god drikke til! Blir fjongt!

    En fin torsdag ønskes dere alle!
     
    geddi liker dette
  3. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Calgary, ja @Ida ... Det minte meg om denne:


    God tidlig ettermiddag fra Oslo!
    Sitter på kontoret og loker, men har faktisk en kollega på avdelingen i dag! Og det er jo hyggelig å se folk innimellom. Til vanlig er det typ 5-600 stykker her på huset, men jeg har sett kanskje 4-5 stykker i dag. Så ja, man kan si det er stille i ferien, ja.

    Fant ellers ut at det er en PokémonStop i bygget faktisk, så da blir det lett å plukke opp nye baller og annet stæsj hver eneste dag. I alle fall så lenge jeg gidder, for jeg lurer på hvor lenge jeg faktisk gidder å spille dette. Foreløpig er det lite givende annet enn å prøve å fange disse mostrene og se hvor mange jeg klarer å fange. Det er også et training center rett utenfor kontoret mitt (på Kripos faktisk!), men jeg må ha opp et level for å få trent der. Hvis det er like kjedelig som resten, er det nok ikke mange dagene før jeg gir meg med dette og overlater spillingen til den yngre generasjonen.

    Nuvel, jeg får vel komme meg tilbake til arbeidet!
    Ha en super dag med eller uten Pokémons!
     
    BangkokBob, SASlovah4evah and geddi like this.
  4. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Hei hei fra DY1103 fra SXF til OSL. Flotte dager i Tyskland; bryllup og Berlin, slekt og venner.
    4 kjipe timer venter på OSL før neste flight, det blir jo gøy...

    Ha en fin dag videre, enten du er her eller der ;)
     
  5. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig ettermiddag fra Trondheim! Kan ikke si at jeg helt kjenner meg igjen beskrivelsen din av Greyhound. Nå er jeg i utgangspunktet ikke veldig glad i å reise med buss, men de turene jeg har med Greyhound har vært fine turer selv om det skal sies at vi ikke hadde problemer med AC og at det først og fremst var utsikten fra bussen som gjorde turen. Hostel er imidlertid aldri bra :)
     
  6. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Fredrikstad!

    Det er deilig å være tilbake i gamlelandet etter en uke i Asia. Norsk kaptein på Qatar sin flygning DOH-OSL i går. Jeg slo av en prat med han, og det viser seg at det er 4-5 norske piloter hos Qatar. Det var overraskende, synes jeg. Dagens treningsøkt er allerede unnagjort, så da blir det nok å ta det rolig og slappe av resten av dagen.
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Karrebæksminde, DK.
    På tur til bilmuseum med kidsa, ellers blir det å forberede seg på hjemreise mentalt....har til mandag....:(
    Hae heldigvis ei knapp uke etter jeg kommer hjem på å mentalt forberede meg på jobb....
    Ha en fantastisk torsdag :)
     
  8. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Kan melde om 18 grader og blå himmel her hjemme :). Er ikke så ille å være i Trondheim heller
     

Del denne siden