Trøbbel med plusgrade ?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Anders88, 29. jan 2017.

1. Anders88

Anders88 Medlem

Likes mottatt:
    82
    Bonuspoeng:
    28
    Hei

Får ikke trykket videre når jeg legger inn etternavn og booking nr, noen som vet om det er noe trøbbel med siden ?

2. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Samme her. Funker ikke på hverken chrome, firefox eller ved bruk av safari på mobilen. I tillegg blir jeg sendt rett til en tom side hvis jeg trykker via appen.

Det er smått utrolig hvor ubrukelig den siden til sas faktisk er. Hvis jeg googler sas plusgrade og trykker på første treff så kommer jeg rett til den internasjonale siden. Da vil jo sas at jeg trykker på det norske flagget, men da blir jeg sendt rett tilbake til sas.no med uforettet sak. Terningkast 1.

3. Fly med oss

Fly med oss Stockholm

Likes mottatt:
    1,546
    Bonuspoeng:
    93
    Ser ut som det er trøbbel med visningen av siden. Workaround: Etter at du har tastet inn PNR blir du stående med markøren i feltet og trykker på Tab-tasten på tastaturet. Den skjulte knappen blir da synlig/markert og du kan klikke på Enter på tastaturet. Du kommer da inn på Plusgrade.

Last edited: 30. jan 2017
  4. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Sas har gjort noe riktig når du omtrent trenger å være dataingeniør for å bruke web-løsningene deres.

wilhelm and KRS like this.
  5. KRS

KRS Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,169
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg liker denne forbedringen; større sjans for at mine bud går igjennom :D

6. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,870
    Bonuspoeng:
    293
    Det må i rettferdighetens skyld påpekes at SAS ikke er alene om denne problematikken. Flere banker har f.eks samme problematikk.
    Årsaken ligger nok i utakt på utrulling av software basert på nye standarder og kompatibilitetsnivået i den enkelte browser. Det i seg selv er naturlig nok ingen unnskyldning, man bør ikke publisere funksjonalitet uten å ha forsikret seg om at det vil fungere.

Del denne siden