TRD - BNE vinteren 2018

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Geabs, 28. juni 2017.

  1. Geabs

    Geabs Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    8
    Hei!

    Jeg er helt fersk her inne på forumet.

    Har nylig fått Amex EB Platinium og lurer på i den sammenheng hvilken rute som vil gi mest EB points mellom TRD-BNE?

    Som tidligere student fløy jeg TRD-OSL-AMS (KLM)-BJS-CAN-BNE(china southern airline).

    Den tiden tenkte jeg ikke på noe EB points, men vil helst ikke gjenta den turen.

    Er det noen her som kan anbefale en mer behagelig reiserute og med mulighet for bonusopptjening?
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    TRD - CPH - SIN - BNE med SQ i C skulle kunne gi deg i overkant av 40000 EB pts. I følge tidligere caser her på forumet så skal du kunne lande en slik reise for noe mellom 20 og 25 laken.
     
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Nevøen tok denne turen i april/mai med SQ i Premium øko, for drøye 12 froskeskinn...han var storfornøyd med flighter og fangsten var vel drøye 20K EB-poeng. Reiste TRD-OSL-FRA-SIN-BNE-SIN-AMS-OSL-TRD
     
  4. Geabs

    Geabs Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    8
    Okey, det høres ikke så værst ut! Mitt budsjett er på ca 15k per pers. Bestiller man reisen direkte på SQ sin hjemmeside?
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Det er nok det billigste, men du kan jo sjekke finn.no først for å se om det er noen reiseagenter som konkurrerer.
    Dog, bestiller du utenom SQ så må du passe på booking klassen, at det er en som gir, og gir godt med poeng (bør du forresten gjøre på SQ også).
     
    Wiolenze liker dette
  6. Geabs

    Geabs Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    8
    Ok, takk for tipset!
    Thai Airways er jo *A, ganske behagelig å reise OSL-BKK-BNE på 23timer, til 14.000kr. Har dog ikke sjekket booking klasse osv. Hva tror du?
     
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Til den prisen (formoder økonomi billett) bør det iallefall være 100% poeng.
    Men sikkert vet man ikke før man ser booking klassen.
     
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Denne ble bestillt på SQ sine sider ja....billettklassen fant jeg også der :)
     

Del denne siden