God aften! Fløy en periode for et par år tilbake mye med BA og tjente opp en del poeng der. Har grunnet jobb og mye innenriks i den forbindelse, skiftet over til Eurobonus hvor jeg kjører på for å få EBG og companion ticket med Amex Platinum. Jeg sitter derfor på 55000 Avios jeg kunne tenke meg å bruke på noe gøy før de løper ut på dato. Liker å reise langt og business/first er foretrukket etter at et par turer med dette har ødelagt meg og fruen for livet (økonomi er kjipe saker når man har fått smaken på det gode liv fremst kabinen). Har lest meg frem til såpass at en mulig løsning kan være å kjøpe Premium Economy for så å oppgradere for poeng pluss evt. norske riksdaler i etterkant. Gode forslag (innenfor rammen av poeng pluss evt. cash) til spennende steder hvor som helst på kloden mottas med tak
Husk at poeng ikke går ut om det er bevegelse på kontoen, så kjøpe 1000 avios eller kjøpe noe i en nettbutikk så er du sikret nye 36 mnd
Oppgradering er vel beste bruk. Da fra Premium Economy til Club. I hvert fall når dere er to. Hadde du vært en kunne du cruiset til Moskva til internasjonal First Class med Boeing 747. 30.000 Avios + 37 pund hver vei.