Trenger anbefaling av betalingslounge Changi Singapore flyplass

Tråd i 'Reisemål' startet av jimjames, 27. juli 2017.

  1. jimjames

    jimjames Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Har for mange timer på Changi Singapore og skulle ha anbefalt en betalingslounge på flyplassen.

    Eventuelt er alternativet mitt å kjøpe et SAS gullkort som jeg også vil få glede av senere. Regner med 2 stk kan være med i loungen på denne? Det koster vel rundt 4 ganger så mye som et 6 times lounge besøk på Changi.
     
  2. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,314
    Likes mottatt:
    12,246
    Bonuspoeng:
    183
    Hvilken terminal? http://www.harilelahospitality.com/ er helt ok, men alt ekstra koster. Alt av pay-per-use lounger på SIN er bedre enn de to som drives av Dnata på flyplassen iallfall, spesielt den på T3.
     
  3. jimjames

    jimjames Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Avreisen er på T3. Men regner ikke med det er noe problem å flytte seg til f.eks T1.
     
  4. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Husk at en taxi tar deg til sentrum på 20 min. Om du har mange timer til rådighet ville jeg heller anbefalt noen timer i byen...
     
    OttoL and RoadKing like this.
  5. napue

    napue Nytt Medlem

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    +1 . Hiver meg på den. En tur ned på Clark Quay hadde vært å foretrekke fremfor 6 timer i en middels bra betalings-lounge.

    Trafikken er helt annerledes enn andre storbyer i S.E.A. så du trenger ikke å være like bekymret for å havne i 3 timer lang kø på vei tilbake til flyplassen som i f.eks Bangkok eller Jakarta.
     
    Wiolenze and Stuttfeiten like this.
  6. kalleballer

    kalleballer Medlem

    Innlegg:
    228
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg slo ihjel 3 timer på Sats Premier Lounge i T3 på fredag.
    Synes den var ren og fin, men ganske kjedelig. Føltes litt som å oppholde seg i en slags kantine som hadde gode stoler, men lite fjernsyn eller andre festligheter.
    Men det kjedeligste var at maten var kjip. Så jeg hadde i det minste prøvd å unngå denne.
     
  7. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,385
    Likes mottatt:
    17,912
    Bonuspoeng:
    183
    Og for ca S$ 20, ein dollar/min (om ein skal rekne opp mot lounge/kort kostnad. :)
     
  8. Ursa

    Ursa Bonusnisse

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Ville bare kjapt slenge inn at med mindre du er veldig klimatilpasset så vil en 2-3 timers tur downtown bli en særdeles svett affære :)

    Dersom du skal utenom flyplassen vil jeg heller sjekket Changi sine hjemmesider for å finne en busstur (pass på at buss har AC!) som man kan slenge seg på.

    Eventuelt så har jo Changi basseng på taket i nærheten av Aerotel! Planespotting og tanning på bassenget på taket til verdens beste flyplass er jo aldri feil!
     

Del denne siden