Jeg har en CT som utløper 31/3. Den er "forskjøvet" flere ganger som vel alle her har opplevet de siste par årene. Noen her som kunne tenke seg å hjelpe meg med å finne er reise til Bangkok i fellesferien? En påskjønnelse blir vi sikkert enig om.
Hvis du reiser 11. juli, kan du reise: ARN - BKK. OSL - ARN må du ta dagen før. CPH - CAI - BKK. Eventuelt LHR - CAI - BKK. Her må du booke OSL - CPH/LHR separat. Det var det jeg fant i farten (ikke så høy fart da...). Retur 27. juli: BKK - IST - OSL Business på alle. Sjekk ut awardfares.com. Finn dine leg, og ring deretter inn og booke ruten.
Hvordan søker du? Velger du korrekt flypass? Tar jeg ikke feil, må du betale for å kunne søke. Jeg har nettopp søkt, og jeg får opp business med *A 11. juli og 18. juli CPH - CAI - BKK.
Ja og nesten ingen ting i C der og de få jeg finner går ikke å bestille på nettsiden. Tror jeg skal være glad om jeg får meg en langtur overhode. Kanskje en langweekend i USA er mulig å finne..
Ja, kanskje jeg må oppgradere til betalings medlemskap. Jeg kjenner ikke denne siden men prøvde å søke litt - ute hell..