Trenger hjelp!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Salvador, 04. juni 2015.

1. Salvador

Salvador Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    65
    Bonuspoeng:
    28
    Hei
    Jeg har billett med SAS CPH-MUC i dag kl 1435 som akkurat ble kansellert. Problemet er at jeg skal videre til Nürnberg med tog (skal på festival), og eneste SAS-fly i dag til MUC går altfor sent. Hvilke muligheter har jeg? Kan jeg ombookes til f.eks. Lufthansa kostnadsfritt? Er det noen mulighet for å bli ombooket hele veien til Nürnberg siden jeg nå ikke rekker toget mitt fra MUC? Jeg prøvde å ringe SAS, men der var det ikke mye hjelp å få. Kan det hjelpe å dra til flyplassen å høre om de kan hjelpe meg der?
    PS: Jeg er EBG

Setter stor pris på hjelp!

2. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    398
    Bonuspoeng:
    63
    Hei der. Jeg er ganske ny inne på forumet her, men det første jeg ville sjekka var om du har en god reiseforsikring som dekker "innhenting av reiserute" eller "innhenting av opprinnelig reiserute" eller hva de nå kaller det hos Sparebank1 der jeg har Topp Reiseforsikring. Kan være de OK-er en billett med annet selskap ganske raskt.

3. Bjørn Helge

Bjørn Helge Senior Medlem

Likes mottatt:
    567
    Bonuspoeng:
    93
    Har du allerede blitt booket om til den sene MUC-flighten?

Jeg ville ha forsøkt på flyplassen. Et alternativ kan være SAS til FRA kl. 14:55 og LH videre til NUE kl. 17:20 (eller til MUC kl. 17:15).

4. Salvador

Salvador Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    65
    Bonuspoeng:
    28
    Takk for svar! Det ordnet seg og vel så det, se nystartet tråd. Ble tilfeldigvis akkurat det du foreslo @Bjørn Helge

Del denne siden