Trenger jeg Eurobonus kort i tillegg til kredittkort?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av ina, 08. nov 2018.

  1. ina

    ina Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    93
    Hei
    Jeg har handlet på Chillout et par ganger, og det skal gi 50 EB/100 kr.
    Jeg fikk feilmelding da jeg dro det vanlige EB kortet fra SAS, deretter betalte jeg med SAS Eurobonus kredittkortet fra SEB,
    Har ikke fått registrert 50 EB /100 kr , men har i alle fall fått 15 EB /100 kr via kredittkortet.
    Ser ikke ut som som SAS EB kortet er blitt registrert.

    Spørsmålet fra en EB fersking er om jeg i det hele tatt trenger å bringe EB kortet fra SAS med meg ?
    Det er både chips og strekkode på kredittkortet som er knyttet til EB .
    Holder det ikke at jeg drar strekkode og bruker chips med kredittkortet for å få alle poengene som er lovet?
     
  2. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,457
    Likes mottatt:
    5,607
    Bonuspoeng:
    183
    Nei. Ta vare på kvitteringen og etterregistrer fungerer også.
     
    ina liker dette
  3. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,344
    Bonuspoeng:
    183
    Greit å ha det fysiske kortet, for fikk godt bruk for det i HongKong da jeg skulle inn ett Silverkris Loungen der, da jeg fløy i SAS Pluss og på langdistanse så regnes det som premium økonomi og de slet med å finne meg, så da viste jeg booking på APP og fysisk Gullkort, hadde ikke kommet inn uten fysisk å ha kortet der den gang :)
     
    ina liker dette
  4. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,212
    Likes mottatt:
    17,271
    Bonuspoeng:
    293
    «To accrue EuroBonus Extra points, simply swipe your SAS EuroBonus Membership Card (not your EuroBonus credit card) in the payment terminal before you pay. You can then pay as you wish in cash or by credit/debit card.

    If you pay with a SAS EuroBonus credit card (American Express, MasterCard, Diners) you´ll earn additional points for using this payment option.
    Remember, regardless of how you choose to pay - you must always swipe your EuroBonus Membership Card at the time of purchase to earn points. If you do not have a card or have lost your EuroBonus membership card (without payment function) you can easily order one via the SAS website.
    Points will be transferred to your EuroBonus account either the next banking day or up to 21 days after the purchase depending on the type of merchant. If you return the product accrued points will be deducted. »


    https://eurobonus.shopping/member/n...levance/direction/desc/page/1/search/Chillout

    Eller du kan registrerer i ettertid, men da må du ha kvitteringen.
     
    ina liker dette
  5. mikkle

    mikkle Medlem

    Innlegg:
    65
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Hvordan etterregistrerer man slike poeng?
     
  6. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,212
    Likes mottatt:
    17,271
    Bonuspoeng:
    293
    mikkle liker dette

Del denne siden