Tribe forsikring - erfaringer?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av bighc, 02. juni 2018.

  1. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Etter å ha gjennomgått alt av mine forsikringer, hus, bil, reise etc - endte jeg plutselig opp med å forsøke meg på Tribe sin modell. Noen som har oppgjørserfaringer med dem?

    Tenkte også at det kan være interessant å knytte kontakt med forumister som også er Tribekunder med god forsikringshistorikk. Penger spart er penger spart :)
     
  2. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Tribe er gjerne billige, men hva dekkes egentlig og hvordan blir man tatt vare på om noe skjer? Vil anbefale deg å ta en titt på vilkårene deres og deretter sammenligner du disse med et av de etablerte selskapene. Ganske sikker på at du ville finne hull du kanskje ikke er like komfortabel med;)
     
  3. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Ser at de matcher vilkår man tar med seg inn fra tidligere leverandør...
     
  4. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Det er bra! Tilsvarende DNB da kanskje!? Utfordringer ligger selvsagt i at bevisbyrden ligger på deg som kunde:)
     
  5. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,306
    Likes mottatt:
    2,441
    Bonuspoeng:
    113
    En ting er at de matcher, spørsmålet er hvor lenge det gjelder...

    Skummet igjennom på bil, og det ser ut som glasstak regnes som karosseriskade med tilhørende bonustap og ikke glasskade i deres ordinære vilkår. Noe som er betraktelig dårligere enn hva jeg per nå har hos Gjensidige...
     
  6. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,959
    Likes mottatt:
    5,764
    Bonuspoeng:
    183
    Vennerabatten vil antagelig også heve terskelen for å benytte seg av forsikringen, da en skadesak reduserer rabatten for hele vennegruppen.
     
    prok liker dette

Del denne siden