Hei folkens, tenkte å skrive en ny trip report nå på søndag som kommer. Kona skal til Wien (jobben) og hun sa hun kunne ta litt bilder og skrive til meg underveis av turen. (Hun vet at jeg gjør det selv når jeg reiser). Tenkte det hadde vært kjekt med noe nytt for oss her på insideflyer siå å følge med på siden det ikke er så mye aktivitet som ved normale tider. PCR testen skal tas i morgen (fredag) så vi krysser fingra for at den er negativ og turen er mulig å gjennomføre. Hun flyr business hele veien sør over. Ruten går slik: SVG-OSLO 14:25-15:15 SK4024 SAS PLUS 737-700W OSLO-FRA 15:50-18:00 LH863 Lufthansa Business A319 FRA-VIE 19:55-21:20 OS126 Austrian Business A320 Følg med .
Hei igjen folkens, og god morgen. Reise blir det og negativ test kom sent i går kveld . Da får vi se hvordan turen blir i dag. Følg med.
Hei igjen, da har jeg fått de første bildene og en liten oppdatering på hvordan gikk fra Sola flyplass og fram til flyet i Oslo. Lite folk på flyet til Oslo og helt alene på første rad, noen ungdommer bak i flyet og det var det. På Oslo er det svært lite folk for tiden og de fleste butikkene er stengt. Før boarding måtte alle reisende til Frankfurt ha negativ Covid-19 test, det var pass kontroll i tillegg. (Flyet parkerte etter passkontrollen). Dette flyet var stapp fullt i economy og 3 passasjerer i business (inkludert henne). Vi får se hvordan serviceen er under fly turen og videre utover kvelden. Ingen servering i SAS Plus. Bilder følger med.
Landet i Frankfurt presis i og med om de kom avgårde litt forsinket. Mye folk på flyplassen men de aller fleste bruker maske så det skal nok fint. Litt turbulens etter avgang men ellers finne fly forhold sør over. Bilder underveis og i Frankfurt.
Siste legg fra Frankfurt til Wien med Austrian. Vet ikke om dere har hørt det men fra 1.3.2021 har Austrian innført en helt ny meny for economy reisende hvor de kan kjøpe varm mat og diverse ting, menyen følger med. Kona fikk en kylling karri rett med grønnsaker og ris, og banan kake, hun sa det var 6 av 6. Og man kan se at Austrian vs Lufthansa er stor forskjell der. Takk for følge og håper det blir en like artig tur hjemover også. Føler hun gjorde en kjempe bra jobb med info over telefonen og bilder over whatsapp . God arbeids uke folkens.
En gledelig utvikling på catering i disse tider. Kudos til Austrian. https://www.austrian.com/no/en/austrian-melangerie
Bilder fra innsiden av et fly, der er eksotisk! Takk for bilder og reisebrev by proxy. Merker at jeg har litt lyst på en flytur nå...