Hei igjen alle sammen, jeg tenkte hvorfor ikke skrive en liten trip report intra europa igjen på en fredag sånn at insideflyer forumistene kan ha noe å lese på i helgen . Reisen starter i morgen formiddag fra Stavanger via Frankfurt og ned til Wien. Denne gangen falt valget på Lufthansa og Austrian, som ellers pleier å være SAS og Austrian (for min del) og en kortere fly tid sørover. Her i Stavanger har vi hatt ruskevær med mye nedbør og vind i dag pga stormen Pia og det ser ikke ut til å bli noe bedre i morgen heller ettersom det er meldt snø i tillegg. Enn så lenge er det ikke kommet inn noe forsinkelses melding eller kansellering så jeg krysser fingrene om at alt går i orden . Jeg tenker at det kommer til å bli mye folk som reiser i morgen ettersom det var mye kanselleringer her i Stavanger i dag, så det blir spennende å se hva Norges 2. største utfartsdag kommer til å by på en fredag . Følg med, bilder kommer...
Og da har reisen startet. Som forventet er flyet fra Frankfurt forsinket inn i og med at været har bedret seg betraktelig. Veldig god service på sola flyplass i dag faktisk. Inne i Nordt sea loungen nå og det er ganske så fullt faktisk.
Skulle ønske utvalget var litt bedre i dag i loungen (fordi det har vært bedre tidligere) men alt i alt helt ok. Da blir det en A319 på vei nedover i dag.
Og da landet vi på tiden i Frankfurt på tiden. Med sterk medvind fra nord tok vi igjen forsinkelsen på bare 1t og 20min. Crewet på flygningen var veldig trivelige. Mat ombord var helt enkelt, kalv med grønnsaker og hummus. I Frankfurt er været grålig og mye vind, så det ble en ruskete nedflygning men helt ok . Da blir det litt venting i senator loungen før turen fortsetter videre. Følg med.
Jeg var på OS210, sitter i senator loungen nå. God middag her idag. Boarding på neste flight om et kvarter
Jeg satt også i senatoren i 2 timer nå, men flyet mitt er forsinka. Jeg så faktisk ditt fly i det det ble kjørt ut fra gaten. Vi tar det ved en annen annledning, visste ikke at du også var der. Ja middagen var i særklasse veldig veldig bra utvalg faktisk .
Boarding komplited sier dem men ser ikke ut som vi kommer avgårde med det første. Holder på med lasting av bagasje ennå og det virker som det blir en lang forsinkelse i kveld.