Tripmonster - Flyselskapets kode (booking referanse)

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av Slagfisk, 05. sept 2021.

  1. Slagfisk

    Slagfisk Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei,
    gjorde en bestilling for noen dager siden hos tripmonster. Har fått e-billett og alt skal være godkjent.
    MEN, har ikke fått opp booking referansen som gjør at jeg kan sjekke inn på flyet. Reiser i morgen tidlig, og begynner å lure på om den bestillingen ikke har gått gjennom til flyselskapet. Får selvfølgelig ikke kontakt med tripmonster, og er avhenging av å komme meg på dette flyet. Har noen her erfaring med dem? Får jeg ut billetten min på flyplassen likevel? se bilde for oversikt.
     

    Attached Files:

  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Ingen kode å finne om du følger den linken i e-posten til MyTrips heller?
     
  3. Slagfisk

    Slagfisk Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    nei, absolutt ingenting. Da kommer jeg til denne siden. Her står det at jeg ikke har bagasje heller forøvrig. Men det skal jeg klare meg uten uansett.
     

    Attached Files:

  4. Slagfisk

    Slagfisk Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Så nå er jeg litt usikker på hvordan jeg skal få tak i billetten min. Om det finnes noen måte Norwegian kan finne meg på?
     
  5. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    De burde kunne søke deg opp på navn
     
  6. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    489
    Likes mottatt:
    605
    Bonuspoeng:
    93
    Se på linje 5."my Trips"...klikk på denne lenken...du klikker på ordet "lenken".
    Jeg har booket her før,og det var ikke akkurat logisk hva man klikka for å få opp PNR-nummeret.
    Tror det var på ordet "lenken",men jeg husker ikke.
     
  7. Slagfisk

    Slagfisk Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    når jeg trykker der så kommer bildet jeg i mitt svar nummer 2 opp. Det er bilde av to billetter «dog uten bagasje» opp. Men det er ingen PNR- nummer. Kun bookingnummeret hos tripmonster.
     
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Regner med det gikk i orden siden vi ikke har hørt noe mere…..?
     
  9. sverdelleee

    sverdelleee Guest

    Jeg ønsker å endre dato på flybilletten min. Det står at jeg må gjøre det via my trips, men der får jeg ikke trykket på endre billett, eller noen av de andre alternativene.
     
  10. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,648
    Likes mottatt:
    34,853
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg vet ikke hva slags billett du har eller hvor den er booket, men generelt kan det være greit å ta kontakt direkte med flyselskapet?
     
  11. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,849
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg vet ikke om du har fått beskjed men Tripmonster er konk. Eierselskapet Otravo innstilte driften før jul: https://www.otravo.com/
    Jeg vet ikke hvordan dette fungerer i praksis, om selve billetten er flybar fortsatt men endringer hos Tripmonster blir neppe mulig. Ta kontakt med flyselskapet og hør hva de sier.
     
  12. svedavlebaa

    svedavlebaa Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Fortsatt ikke fått tilbakebetaling av kansellert avgang under flystreiken 2022.
     

Del denne siden