Hei, gjorde en bestilling for noen dager siden hos tripmonster. Har fått e-billett og alt skal være godkjent. MEN, har ikke fått opp booking referansen som gjør at jeg kan sjekke inn på flyet. Reiser i morgen tidlig, og begynner å lure på om den bestillingen ikke har gått gjennom til flyselskapet. Får selvfølgelig ikke kontakt med tripmonster, og er avhenging av å komme meg på dette flyet. Har noen her erfaring med dem? Får jeg ut billetten min på flyplassen likevel? se bilde for oversikt.
nei, absolutt ingenting. Da kommer jeg til denne siden. Her står det at jeg ikke har bagasje heller forøvrig. Men det skal jeg klare meg uten uansett.
Så nå er jeg litt usikker på hvordan jeg skal få tak i billetten min. Om det finnes noen måte Norwegian kan finne meg på?
Se på linje 5."my Trips"...klikk på denne lenken...du klikker på ordet "lenken". Jeg har booket her før,og det var ikke akkurat logisk hva man klikka for å få opp PNR-nummeret. Tror det var på ordet "lenken",men jeg husker ikke.
når jeg trykker der så kommer bildet jeg i mitt svar nummer 2 opp. Det er bilde av to billetter «dog uten bagasje» opp. Men det er ingen PNR- nummer. Kun bookingnummeret hos tripmonster.
Jeg ønsker å endre dato på flybilletten min. Det står at jeg må gjøre det via my trips, men der får jeg ikke trykket på endre billett, eller noen av de andre alternativene.
Jeg vet ikke hva slags billett du har eller hvor den er booket, men generelt kan det være greit å ta kontakt direkte med flyselskapet?
Jeg vet ikke om du har fått beskjed men Tripmonster er konk. Eierselskapet Otravo innstilte driften før jul: https://www.otravo.com/ Jeg vet ikke hvordan dette fungerer i praksis, om selve billetten er flybar fortsatt men endringer hos Tripmonster blir neppe mulig. Ta kontakt med flyselskapet og hør hva de sier.