God morgen! I dag er målet å sette meg en intern trippel trumf inntjening rekord. Passer godt at Amex Elite (100K kampanjen) datt ned i postkassen i går. Her skal det hamstres Ha en strålende sanking alle bonusnisser
God morgen og storhandel skal det bli med trippel T da det planlegges familieselskap i helgen. Var bortreist når pizzagalskapen herjet for noen uker siden, så får ta det igjen nå med asiatisk og meksikansk på Meny.
En kollega har gått i opplæring, han har bestilt Meny varer for nesten 4K, med levering likt som meg i dag. Mulig jeg taper den interne konkurransen på hq Nå må Kiwi handelen forsterkes
Ingen tvil om at meny mer med sine elleville 50% kampanjer har blitt den nye melkekua i økosystemet rundt EB. Vi trengte noe nytt etter at Curve og GBiT ble historie.
Trådkonkurransen slo til i dag. Slik blir det når TTT-dagen er der og folket er ivrig på å komme i gang. Velger den som startet først. Selv om jeg bare har en enkelt og ikke trippel TTT. Gårsdagens Harry-tur avslørte at alt er ikke billigere hos søta bror. Og ingen Trumf, selvfølgelig. Bacon og øl er fortsatt på vinnerlisten. Vi ønsker alle en god TTT-dag!
God TTT-torsdag, folkens! Hvilepulsen kom nå, for idag er jeg blitt Strawberry Lifetime Platinum!! Hvem sa det ikke går å ligge seg til topps?
Morn fra kontoret! Tok en "asiarunde" på meny i går og til i dag er det laget en passe lang handleliste for å fylle på både det ene og de andre. Skal på biltur i sommer og tenker å ta en tur innom Stockholm for å bruke opp noen jordbærpoeng. Noe som har gode anbefalinger på hvor man best kan være i eller nær Stockholm når man har med seg elbil? Skal ta en liten regnerunde for å få brukt opp poeng, for å finne ut hvor mye som maksimum bør konverteres før jeg slår på Eurobonus igjen. Ha en herlig dag!
God morgen fra hovedstaden! En svipptur til Oslo i dag, til en forandring med rødnese for å bokføre de to nødvendige flyvingene som trengs til Reward-status. Må innrømme at det nesten var litt godt å slippe "maset" fra vognen, samt "kaffe?", "mer kaffe?", "noe boss som skal kastes?" på den 45 minutter korte turen fra SVG til OSL. LowFare og sete 1A. Fint det. Flex på retur i ettermiddag.
Er det vanlig at man ikke kan sjekke inn i app eller på nett hos Norwegian? Skal hjem fra Bilbao og det står «innsjekk er kun tilgjengelig på flyplassen». Fra USA eller Asia hender det jo at man ikke får boardingkort i app, men hvorfor de skal pådra seg kostnader til innsjekkingspersonale og folks tid på å stå i steinalderkø innenfor Schengen virker ganske meningsløst.
Vet ikke om du fant ut av dette, men visse flyplasser bærer jo preg av at de er vel så mye sysselsettingstiltak som flyplasser. Var på Rhodos forrige uke, og der er det ca 45 meter mellom fly og gate, like f*rbanna må du busses fra fly til gate og tilbake igjen... (Og ingen self service.)
Det står på nettsidene til flyplassen at noen flyselskaper tillater deg å sjekke inn på nett, så virker ikke som noe flyplassen pålegger Norwegian. Skal hjem i morgen, så får se da.