God morgen alle bonusnisser! Ikke glem mnds viktigste dag, nemelig trippel-trumf torsdag God hamstring
God grytidlig fra Grenland. Får moderere TTT i dag. Snart ferie, trenger ikke gammel mat i kjøleskapet når vi kommer hjem Kaldt og mørkt. 32 grader og sol meldt om en drøy uke Ha en fin TTT-dag
Klar for TTT Eldstemann fyller 15 år idag, så det får bli en kombinasjonsfeiring Ha en flott torsdag!
God midt-på-dagen fra PKZ som ikke er den travleste flyplassen jeg har vert på. Torsdagen har hele 5 avganger Blir hverken ny flytype eller selskap i dag, bare ny flyplass. 4-5 dager med leiebil på geitestiene rundt her er over, har fått sett og opplevd mye bra og temperaturen begynner å falle til behagelige nivåer på disse kanter nå, noe som gjør det mer fornøyelig å reise rundt her nå. Ha en fin fin torsdag
God morgen fra rett ved OSL. Det blir ikke tid til handling på trippel-trumf i dag, for jeg skal ut og fly LH F. Har hatt litt reisefeber, for jeg våknet kl 0430 og var helt klar for å dra. Eller så var det kona som snorket. Ha en fin torsdag! Det skal jeg!
God morgen fra Sølvbyen. Det er flere blå enn vi har vært vant til i det siste. Så da jeg sa til eks-forloveden at det er t-t-t-dag i dag trodde hun at jeg hakket tenner. Ha en fin dag, og god tur til alle farende fanter!
God TTT fra OSL, kanskje vel urutinert å reise idag så jeg går glipp av storhandel. Ha en strålende TTT
God torsdagsmorgen fra iskalde Oslo. Fant ut at jeg skulle sjekke ut hoteller for Berlin neste juni, stort sjokk da det var skrapt og svinedyrt (dvs hotellet vi sist betalte 2500 pr natt skulle nå ha 6300). Litt søk på nett senere og synderen er utpekt, fotball EM! Dårlig timing av tid og sted for Smashing Pumpkins å spille men var bare å bite i det bitre gresskaret og sikre seg et av de få dårlige hotelrommene mens de enda var ledige.
God formiddag fra kontoret på Skjervøy. Idag er det quiz dag og jeg skal dessverre ikke til Nordreisa idag for å handle på TTT. Men det om litt over 24t så skal jeg ut å fly. Må finne en bursdagsgave til ei 1 åring, men ellers er alt greit. Ønsker alle en flott torsdag, @holmen får ha en god reise og jeg skjønner godt du har reisefeber. T1 - SK4417
God morgen fra The Library Lounge på NCE! Det blir en travel reisedag, NCE-ARN-OSL, gå til P6 med kofferten og bytte med en annen før det er tilbake til terminalen for å reise OSL-CPH-GDN. Tenkte å forsøke meg på diamanttrikset og komme meg til CPH litt tidligere, har kjørt på med veldig romslig tid mellom turene i tilfelle første runde blir forsinket. Ha en flott t-t-t, denne går jeg nok glipp av.
God føremiddag frå solskinet i Florøida. I dag skal det handlast etter jobb. Det vart bortekontor i dag for å få kortare veg til Kiwi og trumffangsten. No vert det skriving av reiserekningar og tilbod på fergedrift resten av arbeidsdagen
God TTT folkens. Dagens tips: Om du kjøper klementiner for 5,6 mill på Kiwi idag med Trumf VISA, så får du Strawberry LTP på flekken. 18% trumf eller 1.008.000 poeng.
5.6 millioner i klementiner holder nok til ganske mye mer enn Strawberry LTP Husk at du må gange trumf med 15 også! 5.6 mill holder til LTP, og så 24 personer t/r Australia i First hvis du overfører til 10 ebp per trumf
Hvis man scanner Trumf-kortet fra f.eks Trumf-appen og samtidig bruker ikano VISA-kort får man 5% i stedet for 3% på TTT. Og 19% i stedet for 17% på frukt og grønt. - (2% cashback på ikano VISA på alle matbutikker), på vanlige dager blir det 3%. :-D
Og hvis man betaler med curve og gjør GBIT til SAS Mastercard neste fredag så får man høyere verdi i bonuspoeng enn de to ekstra prosentene med Ikano VISA Og det forutsetter at man på en eller annen magisk måte kunne konvertert dem til trumf og så til ebpoeng
God trippel trumf torsdag fra hovedstaden. Kjøleskap og skap er fylt opp og trumfen er snart på konto så da er dagen fullført og man kan nyte sofaen i kveld med god samvittighet Nyt kvelden folkens