Et tankeeksperiment. Om jeg en torsdag med trippeltriumf besøker min nærbutikk (Meny) og kjøper meg 10 stk 1000kroners Meny-gavekort. (Gebyr kr 0) Jeg viser mitt trumfkort først og betaler deretter med SAS-AmEx. 1. Får jeg trippeltriumf på dette 10.000kr-kjøpet? 2. Når jeg senere handler og betaler med meny-gavekortene; kan jeg dra trumfkortet først og få 1% trumf til? 3. Om jeg betaler med gavekortene en trippeltriumf-dag; vil jeg få 3+3% trumf? Extreme-edition: Om jeg kjøper et 1000kroners menygavekort på trippeltrumfdagen for 1000 amexkroner og deretter bruker 1000kroners gavekortet til å kjøpe et 1000kroners gavekort etter å ha trukket trumfkortet; får jeg full uttelling? Kan jeg deretter bruke 1000kronerskortet til å kjøpe et nytt menygavekort etter å ha trukket trumfkortet? Kan jeg gjøre dette igjen og igjen og igjen helt til de stenger? Det kan bli mange trumf. /koffert (salongbrisen i gullstua)
Hva med å handle frukt og grønt på en torsdag med "Trippel Trumf" for deretter å returnere det på fornøyd garantien ?
Liker tankegangen her, men dessverre har KIWI fjernet frukt/grønt-garantien etter nyttår. Ser dog ut som om man kan få penger tilbake hvis de ikke har varen tilgjengelig. https://kiwi.no/Informasjon/Bortfall-av-frukt--og-grontgarantien/