God mornings fra Trondheim Straks ut døra for levering av kidsa i hhvis bhg og skole, deretter innspurt på mnds.avslutning på jobb. Værmessig ligger vi på 0 grader og litt grålig. Opphavet henter idag, så kommer hjem til ferdig middag Ha en fin dag
Og god morgen fra en like grålig og litt kaldere (-5) hovedstad! Lenge til neste flytur, men en titt på EB-saldoen min viste at turen til SYD forrige uke dyttet meg over diamantgrensen, så det er da noe å ta med seg. Seriøst dårlig timet, var det likevel, opptjeningsperioden min går ut i morgen... Ha en flott dag, uansett farge på metallet!
God formiddag fra FBU, null flying denne uka og det er nesten greit. Det ble meldt om glatte veier i dag, men var vel ikke så ille. E6 fra OSL til FBU på ca 50 min er helt OK selv om jeg startet så tidlig at jeg fikk med meg værmeldingen for fiskebankene i "natt". Deler av dagen på kontoret blir brukt for å finne en OK CT reise i vinterferien.
Fint denne morgenen og i Luzern, mens hjemme regner det Kom litt skyer, men forsvant fort. Opplegg ut uken, før Swiss for første gang på lørdag.